niedziela, 24 marca 2019

Wielkanoc ...

Piękna pogoda za oknem dodaje radości i wreszcie chce się żyć. Czekałam na taką pogodę jak na zbawienie. 
Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc muszę troszkę nadgonić z kartkami świątecznymi, troszkę ich wysyłam, bo wydaje mi się, że taka tradycja to coś fajnego i miłego. Ja lubię otrzymywać życzenia na kartkach więc sama też je wysyłam. Dzisiejsze są proste, ponieważ takie również lubię.
Kwiaty wykonałam z foamiranu a niebieskie z papieru czerpanego. Digi stempelki od I love digi.
Ściskam Was mocno i jeszcze fajnej niedzieli :)







blondi :)

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe radosne karteczki :) buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne karteczki! Takie leciutkie i radosne - kolejne bardzo wiosenna prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, przepiękne kartki, pełne wiosny i świątecznego nastroju.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kartki :) mało kto wysyła jeszcze kartki świąteczne, a nawet urodzinowe. U mnie Babcia podtrzymuje ta tradycję.

    OdpowiedzUsuń
  5. mógłby i do mnie taki słodziak przypedałować

    OdpowiedzUsuń
  6. Eleganckie i jedyne w swoim rodzaju kartki :) Mnie najbardziej wpadł w oko Baranek z kwiatami :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawne są te grafiki na dwóch pierwszych kartkach :) Wszystkie są śliczne, wiosenne i subtelne, na pewno sprawią komuś mnóstwo radości.
    Serdeczności Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomite karteczki, bardzo fajne grafiki z kicajcami na dwóch pierwszych karteczkach.:) Szczęściarzami są osoby, które dostaną te cudeńka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i eleganckie kartki. Wszystko dobrane ze smakiem i świetnie skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki Basiu :) Też bardzo lubię wysyłać karteczki :) Oczywiście przechowują karteczki, które dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki,delikatne,solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za Wasze miłe słowa i odwiedzinki, miło Was gościć :)

    OdpowiedzUsuń