sobota, 9 marca 2019

Dzisiaj mi smutno ...

Troszeczkę mnie nie było, zmarła moja ukochana najlepsza, jedyna babcia. Była dobrym, wspaniałym człowiekiem, miała prawie 90 lat. Bardzo ją kochałam i jej miłość przez całe życie czułam. Dała mi wiele ciepła, bezpieczeństwa i radości czucia się kochaną przez nią. Na pogrzeb jechaliśmy dosyć daleko, ja mieszkam na śląsku babcia mieszkała na mazurach. Zawsze pozostanie  w mojej pamięci.

Dzisiaj karteczka na imieniny Krysi, ponieważ niedługo 13 marzec i imieniny wszystkich Krystyn, Kryś, Krystynek (moja mam też ma tak na imię :)  Chciałam, żeby wyszła delikatna i myślę, że taka jest. Różowy kwiatek z foamiranu zrobiłam sama. Koperty nie ozdabiałam sam papier jest już wystarczająco kwiecista. Do kartki wykonałam kopertę 3D skorzystałam z bigownicy i wymiarów tam podanych. Pozdrawiam wszystkich ciepło :)







Uściski blondi :)

27 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka a i koperta nie jest gorsza. Całość wygląda świetnie. Przykro mi, że straciłaś babcie, bardzo Ci współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, pastelowa kartka! Taka od serca :) Tulę mocno z powodu straty Twojej Babci Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne wyrazy współczucia. Piękna karteczka, jestem pełna podziwu że w obecnej sytuacji stworzyłaś takie cudo. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję bardzo, a karteczkę wykonałam troszeczkę wcześniej z pogrzebu wróciliśmy w nocy.

      Usuń
  4. Basiu, jaki piękny komplet. Kartka jest prześliczna, bardzo podoba mi się jej delikatna kolorystyka.
    Bardzo mi przykro z powodu śmierci Twojej Babci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję Basiu, przytulam. Karteczka przepiękna i ta koperta

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo współczuję. Nie ma wieku, w którym odejście bliskiej osoby sprawiało by nam mniej bólu, żalu, tęsknoty. Bardzo mocno wirtualnie przytulam.

    Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrazy współczucia.
    Kartka śliczna, wiosenna i bardzo kobieca, kopertę zrobiłaś z pięknego papieru i faktycznie niczego jej nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest mi niezmiernie przykro i współodczuję serdecznie 😢
    Kochan stworzyłaś piękną, ciepłą i bardzo delikatną kartkę.
    Pozdrawiam i mocno ściskam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko dziękuję bardzo i również pozdrawiam i uściski przesyłam.

      Usuń
  9. Serdecznie Ci Basiu współczuję z powodu śmierci Twojej babci, z taką stratą zawsze trudno się pogodzić.
    Zrobiłaś prześliczną karteczkę, zachwyca delikatnością i finezją.
    Mocno Cię ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo mi ciężko, babcia była bardzo kochaną osobą, również ściskam i pozdrawiam.

      Usuń
  10. Basiu, rozumiem Twój smutek, zbyt dobrze znam jego przyczynę:((
    Podziwiam Twoja karteczkę, jest pełna wdzięku i uroku!!!
    Ściskam wirtualnie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuje Ci Basiu straty ukochanej babci. Ja długo przeżywałam śmierć swojej..
    Karteczka przepiękna i na pewno mama się ucieszy z takiej karteczki! śliczny kwiat z foamiranu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuję... jest mi bardzo przykro, przyjmij mój wirtualny uścisk... Moja babcia także miała na imię Krysia, także miała prawie 90 kiedy odeszła... :(
    A karteczka lekka, gustowna, naprawdę ładna :)
    Przytulam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję, troszeczkę Cię poprawię babcia miała na imię Aniela a mama ma na imię Krysia. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Przesylam Ci Basiu wyrazy współczucia. To zawsze boli. .karteczka prześliczna i pełna delikatności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieziemsko piękna i delikatna kartka :))A z kopertą tworzą śliczny duet.
    Współczuję z powodu Babci .....

    OdpowiedzUsuń