sobota, 16 marca 2019

Album dla Jeremiasza ...

Witam się z Wami bardzo serdecznie :) Chociaż moja choroba nie chce odpuścić, męczy mnie już od dobrych kilku dni to już powolutku wracam do świata żywych ;)
Dzisiaj pokazuję Wam album dla małego Jeremiasza, który wykonałam całkiem niedawno. Wykonany jest
z papierów Fabrika Decoru kolekcji Baby Shabby. Okładka jest miękka z materiału.
Muszę Was odwiedzić zobaczyć co nowego stworzyliście i mam nadzieję, że jesteście zdrowe, czego Wam serdecznie życzę. Ściskam mocno :)











blondi :)


16 komentarzy:

  1. Prześliczny album , pełen uroczych detali :) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny, w niebieskościach album. Ale musiałaś się napracować. Wracaj szybko do zdrowia i formy. Pozdrawiam i ślę serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny album, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały album Basieńko, idealny dla maluszka.
    Kuruj się kochana bo ze zdrowiem żartów nie ma :) U mnie już dobrze tylko przez te wichury głowa pęka. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały album mnóstwo ślicznych drobiazgów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu,cudna pamiątka dla małego bobasa! Pieknie go zrobiłaś 😊 szybkiego powrotu do zdrowia 😊 i pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny album!!! Podziwiam Twoje zmagania z papierem, efekty są znakomite!!!
    Troszcz się o swoje zdrowie, bo zdrowie to wielki dar, czego niestety nie doceniamy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny album Basiu - będzie wspaniałą pamiątką !

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko, zauroczył mnie ten album. Jest cudowny. Podziwiam materiałową okładkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny albumik zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam wszystkim za miłe słowa, moje zdrowie bardzo powolutku wraca do normy. Choroba trochę mnie wymęczyła to fakt. Ściskam mocno, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny album, no przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny album!!!! Pięknie wykonany!!!:)) Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycający album!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeremiasz będzie miał wspaniałą pamiątkę, jak dorośnie to taki album będzie prawdziwym skarbem :)

    OdpowiedzUsuń