czwartek, 21 marca 2019

80 lat ...

Choroba powolutku prawie ustąpiła z czego się bardzo cieszę. Przez dwa tygodnie miałam zupełną niemoc związaną z tworzeniem. Nie miałam w sobie zapału, energii i ochoty zaglądać do pracowni ;)
Myślę, że teraz wróci to już do równowagi i będzie ok :) Karteczkę wykonałam na 80 urodziny, to piękny wiek, solenizantce składam serdeczne życzenia :) Do kartki wykonałam kopertę 3D i tym razem również jej nie ozdobiłam, sam papier jest już nazbyt kwiecisty ;) 
Ściskam i pozdrawiam bardzo serdecznie :)







Uściski blondi :)

10 komentarzy:

  1. Cudowna! Widać, że wena wróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, radosna, optymistyczna :) śliczna koperta do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękna kartka urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wiek i piękna kartka Basiu. Świetna kompozycja i kolorystyka a na zbliżeniach wypatrzyłam kilka ciekawych i efektownych detali.
    Cieszę się, że wracasz do formy i do zdrowia :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent na piękną okazję :)
    Zdrówka dla Ciebie, teraz już na pewno będzie dobrze, wiosnę już mamy, i to na pewno doda nam wszystkim energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, kartka jest piękna, bo i okazja piękna. Wspaniale dobrałaś kwiaty do wzoru na papierze.
    Cieszę się, że wracasz do zdrowia.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet! Dobrze, że choróbsko ustąpiło i wróciła wena :))

    OdpowiedzUsuń