środa, 8 kwietnia 2020

Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych ...

Witam się z Wami bardzo serdecznie :)
W tym roku nie zrobiłam dużo kartek Wielkanocnych jedynie te, które Wam pokazuję i jeszcze może ze trzy, których nie sfotografowałam. Nie zostały wysłane z wiadomych względów, trochę przykro. Troszeczkę poszłam na łatwiznę, kartki zrobiłam podobne do siebie z grafikami od Justynki, prezent na urodziny :) Grafiki bardzo mi się podobają, pięknie są wykonane, zresztą nie tylko te :)
Za kilka dni są święta, więc składam Wam z serca płynące życzenia.

Kochane, życzę Wam pogodnych i spokojnych 
Świąt Wielkanocnych.
Życzę przede wszystkim zdrowia, optymizmu 
i nadziei, niech Zmartwychwstały Jezus
napełni Was wiarą, nadzieją i miłością.


Pozdrawiam Was i ściskam mocno Basia :)




13 komentarzy:

  1. Piękne karteczki, Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne prace, zachwycam sie :) Basiu Tobie także zdrowych bezpiecznych Świąt. I radości Wielkanocnego poranka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Basiu.:) Zdrowych i spokojnych świąt, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne grafiki i pięne karteczki :)
    Zrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, jakie piękne te grafiki - wspaniałe kartki z nimi zrobiłaś.
    Życzę Ci błogosławionych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci Basieńko za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki są śliczne i bardzo mi się podobają. Spokojnych i zdrowych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, jakie śliczne kartki, ta ostatnia z Jezusem mnie zachwyciła, prześliczna.
    Wszystkiego dobrego CI życze, zdrowych i spokojnych świąt i mimo wszystko radosnego, optymistycznego nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne karteczki!!
    Wszystkiego najlepszego z okazji świąt!! Przede wszystkim dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, przepiękne karteczki!!!
    Zdrowia, spokoju i pokoju w sercu życzę Tobie i twoim Bliskim:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancie karteczki,polecą na przyszły rok😊
    Wesołego Alleluja😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam już na Instagramie, ale teraz kiedy widzę je po raz kolejny i tak mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń