piątek, 27 marca 2020

Pomieszanie z poplątaniem ...


Witajcie kochani bardzo serdecznie :) Mam nadzieję, że jesteście zdrowe i Wasi najbliżsi również.
U mnie mija dzień za dniem w domku, staram się coś robić w pracowni, próbuję zrobić coś nowego, innego. Dzisiejsza moja kartka jest na 16 urodziny Madzi :) Nazwałam ją pomieszanie z poplątaniem a do tego z błędem :) Błąd w napisie zauważyłam dopiero wstawiając zdjęcia do tego posta.
Tak bardzo mi wstyd, ale już nic nie poradzę kartka jest u Madzi. 
Mam nauczkę będę teraz czytała sto razy to co napisałam. A pomieszanie z poplątaniem dlatego,
że wykorzystałam kolekcję Bold&Glamour z CraftO'Clock a obrazki z Dear Diary 
z Mintay By Karola ;) Nie pogryzły się i chyba troszkę do siebie pasują ;)
Trzymajcie się zdrowo, nie dajcie się chorobie o nudę się nie martwię, 
kreatywne dusze nigdy się nie nudzą :) 
Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowo pod ostatnim postem :) Pa !!!


Buziaki Basia :)

18 komentarzy:

  1. Witaj, wpadam z rewizytą ☺️ nie potrafię zobaczyć ponoć jakiegoś błędu bo widok kartki powala, ja nie wiem jak Ty i inne osoby je robicie nawet nie będę się starać szukać bo to przerasta moje możliwości. Kartka jest cudowna :) i chyba nie widziałam jeszcze z motywem książkowym, bardzo mi sie podoba ...jesli chodzi o codzienne życie to cóż...wszyscy żyjemy w zawieszeniu, robimy co musimy i czekamy...ja odzyskała robótkowe chęci na chwile, po tym jak dostałam paczki od dziewczyn i z powodu kończącego się miesiąca(zabawy blogowe), moja mama ma urodziny i też muszę jej cos zrobic...to pozwala trochę zachowac pozory normalności.
    Pozdrawiam Cie serdecznie, uważaj na siebie i życzę zdrowia dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne Basiu!! Oczu nie można oderwać :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Basiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, piękna jest ta kartka, bardzo podoba mi się jej kompozycja. Nie widzę żadnego błędu w napisie, chyb że chodzi Ci o ewentualny brak przecinka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, karteczka piękna. Lekka, kwiecista. Papiery znam, robiłam jakiś czas temu kartki z ich dodatkiem.
    Jak na razie mam się dobrze, nie chorujemy ale prawie nie wychylam nosa z domu. Wena gdzieś uciekła ale kilka xxxxx stawiam każdego dnia. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kompozycja Basiu, bogata i wymowna. Fantastycznie dobrałaś kolory. Pomyłką się nie martw, czasem to się po prostu zdarza. Madzia na pewno była zachwycona!
    Ściskam Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kompozycja i piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki i praca-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że świetnie połączyłaś papiery - niby dwie różne kolekcje, ale naprawdę doskonale ze sobą zagrały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca, przepięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca:) moim zdaniem,skromnym bo skromnym,wszystko pasuje do siebie na tip-top

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu zerknij na bloga Esme, czeka tam na Ciebie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga dziękuję bardzo 😘 jestem w trybie oczyszczania przestrzeni wokół siebie 🙈 i nigdzie nie zaglądałam 😄

      Usuń