piątek, 24 kwietnia 2020

W męskim klimacie ...

Witam się z Wami bardzo ciepło i serdecznie:)
Ostatnio trochę mnie mało tu było, ale wracam i nadrabiam zaległości i zaglądam do Was :) Czym więcej czasu to Basia jak na złość ma go za mało ;) Dzień za dniem szybko ucieka i nie potrafię ze wszystkim się ogarnąć. Już tyle razy sobie obiecywałam, że inaczej zorganizuję sobie czas, no i co? Kiwam głową - nie, nie, nie wychodzi ;) Więc Baśka nie obiecuj a rób tak, żeby było dobrze!!!

Moja dzisiejsza karteczka jest z tych "do koperty". Jest na tyle płaska, że się do niej zmieści.
Jest kwiatek, ale kto powiedział, że mężczyźni ich nie lubią ;)
W następnym poście postaram się pokazać (pochwalić) moimi upominkami :)

Bądźcie zdrowi i dbajcie o sobie, ściskam Was bardzo mocno, buźka :)


Uściski Basia :)

17 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Basiu :) Życze Ci zdrówka i czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, bardzo oryginalna:)
    Ja mam to samo - codzinnie obiecuję sobie, że inaczej zorganizuję sobie czas, tak żeby mieć więcej czasu na hobby... oczywiście kiepsko mi to wszystko wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, piękna kartka. Panowie tez lubią kwiaty, więc na męskich karteczkach mogą one spokojnie zakwitać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez wiele lat obiecywałam sobie, że jak będę na emeryturze to zrobię wszystko to, na co zawsze czasu brakowało. A teraz dalej mi go brakuje i wciąż muszę wybierać:)
    Może jestem wolniejsza a może planów zbyt dużo?
    Zrobiłaś Basieńko wspaniałą i bardzo męską kartkę.
    Ściskam Cię mocno i życzę miłej, spokojnej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka kartka☺Ja mam teraz duźo czasu a i tak brakuje mi go na zrealizowanie wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka :) Wbrew pozorom mężczyźni też lubią kwiaty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw z tym autkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka super. Podoba mi się.
    Basiu, i u mnie tak samo. Wstaję coraz wcześniej, bo i piękne wiosenne poranki mamy, tak około 6.00, coraz później idę spać i tak brakuje mi czasu. A tyle chciałabym zrobić każdego dnia. No cóż. Róbmy ile damy radę, nic na siłę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa i prawdziwe męska kartka. Kwiatek? Dlaczego nie, przecież mężczyźni też je lubią.
    Organizacja czasu, to bardzo trudne zadanie i zazwyczaj mamy z tym problemy, wiec nie jesteś jedyna 😊
    Widzę nowe zdjęcie w awatarku?
    Miłego weekendu
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna praca,super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kartka, bardzo męska a ten samochód jest świetny. Mojemu mężowi musiałabym zrobić z fajka 😊pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, piękna karteczka! kwiatek jak najbardziej pasuje i do tego typu kartek! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń