poniedziałek, 27 stycznia 2020

Lift ...

Pięknie witam się dzisiaj z Wami :) 
Będzie króciutko, ponieważ dopadło mnie jakieś przeziębienie, osłabienie, czuję się byle jak. To minie, mam nadzieję szybko i wszystko wróci do normy. Moja dzisiejsza praca to trochę zabawy na wyzwanie na blogu cherrycraftpl. Jest to " Lift pracy - Koraliki Beaty".  Mediowa to ja absolutnie nie jestem, ale użyłam maski trochę gesso i zrobiłam chlapania ;)


Moja praca leci do cherrycraftpl.blogspot.com


Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam Basia :)




13 komentarzy:

  1. No wychodzi na to, że jednak jesteś mediowa, nawet jeśli tylko trochę ;) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca bardzo ładna. Ja też wolę takie "czyste" prace i nie pociągają mnie media ale czasem warto spróbować czegoś innego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie mediowanie bardzo mi się podoba, wyszło pieknie. Basiu zdrówka CI życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, wracaj do zdrowia. Praca mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej nam szybko,piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. A jednak mediowo wyszło:) ładnie to sobie Basiu wymyśliłaś, ogromnie mi się podoba efekt.
    Życzę Ci zdrówka i mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przede wszystkim życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci to wyszło:) dużo zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyszło, ale słodkie dzieciaki :) u nas też wszyscy chorzy, jakieś wirusisko krąży

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twoja praca. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo że jesteście i wspieracie mnie dobrym słowem, to dla mnie wiele znaczy. Powoli wracam do zdrowia, ale choroba troszkę mnie umęczyła. Teraz biorę się za moje papierki, wracam do tego co lubię. Pozdrawiam Was bardzo ciepło i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udany lift Basiu😁 powodzenia w zabawie 😁

    OdpowiedzUsuń