poniedziałek, 3 lutego 2020

Czas na szydełko ....

Dzień dobry :)
Witajcie bardzo serdecznie w ten deszczowy, ponury dzień, który doprowadzi mnie do jakiegoś stresu. Już mam dosyć tej pluchy, brakuje mi śniegu trochę mrozu, ale tylko troszeczkę, ponieważ wiem, że potrzebne jest dla środowiska jedno i drugie. Zdecydowanie wolę ciepło, słoneczko i lekkie ubrania.
Dzisiaj pokazuję Wam moje małe, wielkie dzieła szydełkowe. Szydełko nie jest moją mocną stroną, zdecydowanie wolę robić na drutach, ale chciałam takie maluszki, więc powstały. Każdy jest trochę inny, nie potrafię zrobić kilku takich samych. Nie mam takiej "szydełkowej pamięci". Wzory podglądałam na Pintereście, nie wiem nawet, czy je dobrze odczytywałam, ale co tam :) co chciałaś Basia to masz ;) Tu podglądałam pikkupioni.blogspot.com, i tu patronesyalgomas.blogspo.
Sukieneczki kombinowałam sama i takie wyszły. Mąż się tylko pyta czym jeszcze zaskoczę, no zobaczymy ;) Co myślicie o moich maluszkach? Kiedyś pokażę jeszcze serwetę na na duży stół to była zabawa :) Trzymajcie się ciepło i dużo zdrówka Wam życzę :)

 

Jeżeli znacie strony ze schematami do takich maleństw to podeślijcie mi, będę wdzięczna :)

Pozdrawiam Basia :)

33 komentarze:

  1. Cudne prace, nie wyglądają na debiut. Różyczki cudne a te mini sukienusie rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo, takie kwiatki i sukienusie robiłam pierwszy raz a na szydełku troszkę coś tam sobie dziergałam. Jedak moja wiedza na ten temat jest minimalna, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Basiu, prześliczne są te szydełkowe maluszki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne szydełkowane prace,mnie już do tego nie ciągnie ale chętnie pooglądam takie pięknośći.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu dziękuję, ja tylko dlatego wzięłam się za szydełkowanie, ponieważ marzyły mi się takie maleńkie kwiatki na moich pracach :)

      Usuń
  4. Te szydełkowe maleństwa są bardzo urokliwe, szczególnie ta biała Róża bardzo mi sie podoba, mozna wyczarować wiele drobiazgów. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję, tylko proszę napisz mi jak masz na imię ;) Tak dziwnie bezosobowo mi pisać :)

      Usuń
    2. Mam na imię Małgorzata 😊

      Usuń
  5. Basiu, piękne szydełkowe maluszki😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te Twoje maluszki Basiu! Najbardziej podoba mi się różyczka, jest taka urocza.
    Sama niedawno przeprosiłam się z szydełkiem ale schematów nie mam bo na razie robię same zające. Wnusia dyktuje:)))
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję bardzo u mnie jeszcze do zajączków i innych lal daleka droga i to już wyższa półka, ale może kiedyś :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Cudowne te maleństwa😍
    Ja lubię szydelko, ake dawno nic nie robiłam 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję, te maleństwa czekają teraz, żeby znaleźć się na kartce :)

      Usuń
  8. Ślicznie będą te maluszki wyglądały na kartkach, chyba, że coś innego wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Izuniu te maleństwa są z przeznaczeniem na kartki, dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Jakie śliczne maleństwa , zwłaszcza ta sukienusia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile śliczności Basiu..., wszystko cudowne.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo się cieszę, że moje maleństwa się podobają :)

      Usuń
  11. ale pięknie, a te sukieneczki takie tycio urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu przepiękne są!!! Śliczności!! Jaka sukieneczka urocza, a kwiaty perfekcja! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, tak miło czytać takie komentarze, dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale ja mam zdolną mamusie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maleńka Twoje słowa są zawsze szczere, dziękuję :) Super, że tu czasami zaglądasz :)

      Usuń
  14. Urocze Basieńko maluszki zrobiłaś, te różyczki jakie piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. już prawie zapomniałam jakie szydełkowe prace mogą być cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne kolory, udziergałaś małe cukiereczki :) I do tego zrobiłaś świetną sesję fotograficzną:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne szydełkowe maleństwa!!! Pamiętaj zawsze najtrudniejsze są początki, potem idzie łatwiej i szybciej. Nie poddawaj się Basiu! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń