wtorek, 7 stycznia 2020

Styczeń ...

Witam się z Wami bardzo serdecznie w Nowym Roku i życzę Wam, żebyście były zdrowe, szczęśliwe i realizowały swoje marzenia. Dzisiaj witam się z Wami już rok starsza tak, tak, ten czas zdecydowanie za szybko leci ważne jednak, że moje urodzinki minęły w bardzo miłym rodzinnym gronie :)
Nie ma co się nad wiekiem użalać, trzeba brać z życia ile się da i być szczęśliwą :)  Moje motto na ten rok !!!
Moja dzisiejsza kartka jest na 60 urodziny bardzo miłej Pani :)  Kwiaty z foamiranu wykonane przeze mnie do kompletu pudełeczko 3D, które wykonałam z papieru kolorystycznie pasującego do kartki. Do kwiatów, które przed formowaniem zawsze miętolę dodałam wstążeczkę gnieciuszka.
Trzymajcie się ciepło i radośnie :)

 

Uściski i pozdrowienia blondi :)


38 komentarzy:

  1. Super karteczka, ma piękne ciepłe kolory, ślicznie ją skomponowałaś:)
    Zgadzam się - trzeba czerpać przyjemność z życia, przede wszystkim z małych codziennych rzeczy, one naprawdę przynoszą mnóstwo radości:)
    Wszystkiego cudownego dla Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko dziękuję bardzo dla Ciebie również wspaniałości :)

      Usuń
  2. no popieram motto! Nawet jak łapie nas zły dzień, tak własnie powinniśmy myśleć! szkoda czasu na marnowanie i dołowanie się :) pięknie prezentuje się gnieciuszka z tymi kwiatami, a tam wystają jarzębinki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu życzmy sobie, żeby jednak tych złych dni było jak najmniej :)
      Między kwiatkami jest taka sobie sztuczna jarzębinka, pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piekna praca Basiu :) Zatem samej szczęśliwości w Nowym Roku kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Aguś, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  4. Motto super! Basiu nie wiem kiedy miałas urodzinki ale wszystkiego najlepszego Ci życzę :) A karteczka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed wszystkim Basiu przyjmij spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe. Dużo szczęścia, radości z każdego dnia i nieustającej weny twórczej. No i pomyślności w tym nowym roku:)
    Kartka jest śliczna a foamiranowe gnieciuszki pięknie ją zdobią. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu moja dobra duszyczko dziękuję bardzo, Tobie również samych radosnych dni :)

      Usuń
  6. Basieńko, piękne motto, piękna kartka i piękne kwiatuszki.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgorzatka moja droga :) dziękuję pięknie, ściskam :)

      Usuń
  7. Basieńko, piękny jest Twój komplecik urodzinowy. Kwiaty rewelacyjne. Motto piękne.
    A moje na ten rok jest takie:
    "Zwolnij! Wiele rzeczy robimy w życiu w pośpiechu, tracąc z pola widzenia to, co istotne.Zabiegani bardziej zaliczamy zadania niż przeżywamy dzień, który dał nam Pan".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu dziękuję bardzo, Twoje motto jest bardzo prawdziwe, życiowe i daje wiele do myślenia. We mnie trafia jak najbardziej i będę o nim pamiętała, pozdrawiam i ściskam :)

      Usuń
  8. Basiu, witam Cię noworocznie i przyjmij także ode mnie najlepsze życzenia urodzinowe.
    (Ja świętuję jutro)
    Karteczka prześliczna i w uroczej kolorystyce!!! Bogatej twórczości i nieograniczonej weny życzę przez cały rok 2020:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko z serca dziękuję, no popatrz kolejny koziorożec ;) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Basiu, świetne motto i karteczka! Ja też jestem starsza o rok :)) Najlepsze życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję serdecznie dla Ciebie również wszystkiego najlepszego, samych zdrowych i cudownych dni :)

      Usuń
    2. Basiu, pytałaś o napis - to gotowa wycinanka z beermaty, pomalowałam ją na złoto :)

      Usuń
    3. Dziękuję za informację, myślałam Gosiu, że napisy wykonujesz sama np. ploterem czy coś w tym rodzaju, pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękna karteczka w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, zdrowia i weny do tworzenia pięknych prac. karteczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka, wszystkie elementy wspaniale się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelko miło mi czytać takie słowa, buźka :)

      Usuń
  13. Piękna kartka, Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również dobrego roku życzę :)

      Usuń
  14. Niechaj i Twoje motto będzie moim :) Karteczka śliczna.Wszystkiego dobrego na Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, dobrym słowem należy się dzielić, wszystkiego dobrego 😊

      Usuń
  15. Piękna kartka, wszystko tak cudnie dobrane. Wszystkiego dobrego na Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia bardzo dziękuję, również życzę wspaniałego roku 😄

      Usuń
  16. CUDOWNA!!! Delikatna i bardzo elegancka!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Emilko dziękuję bardzo 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, kwiaty rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń