środa, 20 stycznia 2021

Dzień Dziadka ...

 Dzień dobry bardzo :)

        Kartka w męskim stylu, czy koniecznie musi być bez kwiatów? U mnie raczej nie, jak tylko mam ochotę to dodaję, oczywiście jak pasują do całości. Kwiaty dodają uroku, ciepła i koloru myślę, że panowie nie mają nic przeciwko kwiatom i też je lubią :) Kartka dla dziadka powstała z kilku kolekcji Craft O'Clock, wszystkie ze sobą cudownie współgrają. Kwiaty tradycyjnie wykonałam z foamiranu. Tekturkę zegara wyembossowałam na gorąco. 

        Z wielką przyjemnością wezmę udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet  "Bingo na Dzień Babci i Dziadka"

Wybrałam linię tekturka - sznurek - perełki :)

        Przesyłam uściski, życzę dużo zdrówka i samych pięknych dni :)








Basia :)

14 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniu Basiu, życzę wygranej bo karteczka jest śliczna i na nią zasługuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! świetnie dobrane tekturki, cudowne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, bardzo podoba mi się ta kartka. Myślę, że kwiaty na męskich pracach wcale nie rażą, w końcu panowie też lubią kwiaty.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Jestem za kwiatami na kartkach dla panów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na temat kwiatów mam podobne zdanie:) Piękna kartka Basiu, dziadzio na pewno będzie zachwycony. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna kartka! A ten ptaszek w maleńkiej koronie jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna praca, bardzo gustowna, bardzo elegancka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna. Panowie też lubią kwiaty. Mój tato osobiście co roku sadził w ogródku astry i wysiewał onętki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest mi niezmiernie miło czytać tak piękne słowa :) Czytam również, że jesteście jak najbardziej za kwiatami w męskich pracach. Cieszę się, że myślicie tak samo jak ja :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest- a ten ptaszek- bajka :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna. Wszystko pasuje tu idealnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń