wtorek, 12 stycznia 2021

Cudownie jest wrócić ...

       Kochani witam Was bardzo, bardzo serdecznie po dłuższej przerwie. Nie było mnie tu dosyć długo, dużo się wydarzyło, były piękne i gorsze momenty, kiedyś o tym napiszę. Tęskniłam, czasami zaglądałam do Was i czytałam piękne posty. Jednak teraz mam zamiar odwiedzać Wasze blogi i zostawić swój ślad. Z wielką przyjemnością poczytam co u Was słychać, popatrzę na piękne prace. Ja ze swojej strony mogę napisać, że cały czas tworzę kartki, albumy i boxy. Nadal sprawia mi to dużo radości i satysfakcji, rozwijam swoje umiejętności i uczę się nowych rzeczy min. szydełkuję "wyplotłam" pierwszą makramę. Powstało dużo prac, niektóre z nich z wielką przyjemnością Wam pokażę. 😊

    Karteczka poniżej wykonana jest z kolekcji Raspberry Garden od lemoncraft.pl kwiaty z foamiranu zrobiłam sama, całość jest pastelowa, taka kolorystyka najbardziej mi odpowiada. 

    Dzisiaj już żegnam się z Wami, ściskam mocno, przytulam i przesyłam gorące pozdrowienia. 💖
    




Do zobaczenia za dni kilka, buziaki :) Basia :)


17 komentarzy:

  1. Basiu, jak dobrze widzieć Cię tutaj z powrotem :)
    Wszystkiego dobrego Ci życzę na ten nowy rok. Przede wszystkim zdrowia, żebyś zawsze miała ochotę i siłę do tworzenia kolejnych pięknych rzeczy, takich jak ta dzisiejsza karteczka. I żeby każdego dnia towarzyszył Ci uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa :) Tobie również w tym nowym roku życzę zdrowia, realizacji marzeń i dużo szczęcie, pomysłów z całą pewnością Ci nie braknie bo masz ich całą głowę, pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Człowiek nie jest z żelaza. Czasami musi odpocząć, przemyśleć, nabrać sił. Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam. Karteczka delikatna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie jest, potrzebujemy coś zmienić, od czegoś odpocząć, żeby wrócić i działać jeszcze lepiej. Życzę cudownego roku i realizacji wszystkich celów.

      Usuń
  3. Basiu, karteczka jest bardzo ładna, delikatna. Wszystkiego dobrego życzę , wiele zdrowia i weny twórczej w 2021 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu bardzo dziękuję i Tobie również życzę wspaniale twórczego roku i dużo zdrówka :)

      Usuń
  4. Cudowna kartka, piękne kwiatki, ale mają świetne te środeczki! Mam nadzieję, że już wszystko będzie lepiej u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martusiu bardzo dziękuję, pozdrawiam i dużo wspaniałości w nowym roku :)

      Usuń
  5. Witaj ponownie Basieńko! Mam nadzieję, że nowy rok przyniesie Ci same dobre i szczęśliwe chwile. Karteczka prześliczna i pełna wiosennego uroku.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu cieszę się, że wróciłam :) tu jest tyle dobrych, przyjaznych duszyczek :)
    Tobie również na ten rok i kolejne lata życzę dużo zdrówka, oby Ci go nigdy nie brakowało i realizacji wszystkich marzeń :) Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, jak miło widzieć Cię z powrotem, Kartka jest przepiękna i urzekły mnie te kwiaty.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Basiu. Fajnie że wróciłaś i przy okazji zawitałaś do mnie bo mogłam wpaść z rewizytą. Bardzo fajna Twoja kartka, lubię bardzo format DL i taki właśnie układ. Swietny motyw zegara i foamiranowych kwiatków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że już jesteś :))) Brakowało mi Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka!! Super, że wróciłaś bo bardzo lubię do Ciebie zaglądać!!
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że wróciłaś do blogosfery:) zaglądałam do Ciebie na Instagramie, ale dobrze widzieć Cię także tutaj :) czekam na posty z szydełkiem i makramą! Na pewno będzie cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepadłam :) Basiu zachwycam się Twoimi pracami. :) szczęścia w Nowym Roku i już nie znikaj na tak długo :)

    OdpowiedzUsuń