środa, 23 października 2019

Radość tworzenia ...

Witam Was bardzo ciepło i serdecznie :) Tak siedzę i sobie myślę, jak to dobrze, że mam swoją pasję, zamiłowanie i radość z tego co robię. Przynosi mi to wiele przyjemności, satysfakcji i co najważniejsze spokój, odstresowanie, wyciszenie i wewnętrzną harmonię. Dla mnie osobiście jest to bardzo ważne, po latach pracy w stresie, ciągłej dokładności, bezbłędnego postępowania i godzin z myślami, czy wszystko zrobiłam dobrze oraz życia dniem następnym. Doceniam dzień za spokój, za pasję i możliwość realizowania się w tym co pokochałam miłością "papierową". Sprawia mi satysfakcję, kiedy kleję, wycinam, układam nawet wówczas, kiedy coś nie wychodzi. To jest takie moje, moje chwile i moje stosy papierów, wykrojników, różnych wstążek, sznurków, klejów itd. Takie moje rozmyślania na dzisiaj ;) 
Karteczkę, którą dzisiaj Wam pokazuję to jest z tych, które uwielbiam robić najbardziej. Dla dzieci tworzy się z ogromną przyjemnością i radością. Uwielbiam to! 
Przesyłam wam moc serdeczności i radości :) 


Moją karteczkę posyłam na wyzwanie na blogu craft.blogspot.com :)

Całuski blondi :)


19 komentarzy:

  1. Prześliczna karteczka Basiu :) słodki bobasek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie Basiu napisałaś o pasji i zamiłowaniu. Ja uwielbiam te swoje robótki, głównie haftowanie bo to mnie uspokaja, wycisza i sprawia wielką przyjemność, a to jest w tym najważniejsze :) Urocza karteczka dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, spokój, powolność należy doceniać a nie ganić czy krytykować, że jest nieasertywna. Cudownie, kiedy można wreszcie oddać się pasji a Twoja jest wyjątkowo piękna. Śliczna karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Basiu ubrałaś wszystko w słowa, a karteczka cudna. Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobne odczucia, mnie też klejenie papierków odstresowuje i sprawia ogromną przyjemność. A jeśli robimy coś z pasją to efekty widać po naszych pracach. Twój komplecik jest tego dowodem, bo jest cudny! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, karteczka dla dziecka śliczna. Grafika i dodatki pięknie razem skomponowane.
    A o swojej pasji świetnie napisałaś i ja mogłabym też się pod tym podpisać, bo czuję podobnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z nas czuje pewnie podobnie :) Pasja daje nam radość, spokój, odpoczynek od codziennej bieganiny. To prawdziwy dar od losu.
    Zrobiłaś Basiu prześliczny komplecik. Grafika jest wzruszająca i wspaniale oprawiona a ta błękitna róża to wisienka na torcie. Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, cudna karateczka i wdać w niej - jak zresztą we wszystkich Twoich pracach - tę właśnie radość tworzenia, o której piszesz.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka.
    Piękne jest to, że masz swoją pasję!! Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna! Świetnie połączyłaś elegancję z odrobiną słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNA!!!
    Ja również nie wyobrażam sobie życia, bez tych swoich robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna Basiu, Twoja praca!!! Z wielką klasą i sercem stworzona!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie napisane :) naprawdę... tak ciepło i od serca ;) przeczytałam z wielkim uśmiechem na twarzy. Dla mnie kreatywne zajęcia - decu albo karteczki - działają tak samo. Jedynie kiedy nagle mi się robi dużo zamówień wtedy to trochę odbiera urok klejeniu, wycinaniu, malowaniu itp ;) ;)
    Piękna karteczkę przygotowałaś, jest taka lekka i elegancka jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przyznam szczerze, że uwielbiam w pracach wszelkie wstążeczki, pierdołki wiszące, czy sznureczki. Piękna kartka, a pasja to coś cudownego, bez tego tak smutno jest no :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i taka elikatna,super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję, dziękuję bardzo za Waszą obecność na mojej stronie i wszystkie miłe słowa 💖 ściskam Was mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudnie urocze karteczki :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń