wtorek, 8 października 2019

Na grzyby ...

Witam bardzo serdecznie :) Moja dzisiejsza karteczka wykonana jest dla Pana na 50 urodziny, 
który jest miłośnikiem grzybów. Męskie karteczki to wciąż dla mnie wyzwanie, ale za każdym razem staram się jak mogę. Ostatnio mam troszkę mniej czasu na wszystko, wszystko przychodzi mi z trudem, ale myślę, że to przejściowe. Postaram się Was kochane odwiedzić i zobaczyć jakie piękne prace stworzyłyście. Przesyłam Wam mnóstwo ciepła i buziaków :)


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie na blogu tworczagrupa Świry Rękodzieła



Przesyłam moc uścisków :) blondi :)


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień, więc każde takie jesienne temty bardzo mi odpowiadaja i się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I wyszło bardzo ładnie, jesienno-leśno-grzybowo :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, wspaniale sobie poradziłaś z męską kartką. Kompozycja jest super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, piękna męska kartka! Śliczne kolory i kompozycja. Pozdrawiam cieplutko😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny pomysł :) bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest Basiu!! Super wzór tych grzybków :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko i w pięknej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, karteczka bardzo ładna. świetnie poradziłaś sobie z męskim tematem. U mnie też zastój. Ale już powoli rozkręcam się. Spaceruję po blogach, odwiedzam, szukam inspiracji. Pozdrawiam słonecznie, złociście i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł na użycie grzybków w kartce :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie widziałam nigdzie grzybowej karteczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszło Basiu! Wspaniała, jesienna kolorystyka, cudne róże i grzybki na dokładkę - to bardzo uniwersalna kartka i na pewno bardzo się spodobała.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń