poniedziałek, 27 maja 2019

Komunia i konwalie ...

Witajcie bardzo serdecznie, bardzo dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem :) Jest mi bardzo miło, kiedy czytam, że to co robię, może się podobać :) Troszkę mnie tu nie było, inne zajęcia i obowiązki, ale też i samopoczucie fatalną pogodą po powrocie z urlopu w Grecji troszkę mnie przybiło :) Od dwóch dni pogoda się poprawiła, jest więcej słońca to i siły witalne powróciły :) Mam nadzieję, że już będzie tylko lepiej, cieplej i pomysłowo, czego i Wam życzę :) 
Dzisiaj jeszcze karteczka z pudełeczkiem na I Komunię Świętą, wykonana na papierach Laserowe Love 
z kolekcji First Love, która mnie urzekła, jest przepiękna doskonała na każdą okazję :)
Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i życzę dużo słoneczka :)






Uściski blondi :)

12 komentarzy:

  1. Super wyszło,piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza, lekka kompozycja i kolorystyka :) mega-estetyczna, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, przepiękną kartkę stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, te papiery są bardzo ładne i świetnie komponują się z dodatkami na kartce z tej okazji. Wyszło super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, przepiękna kartka - łączy elegancję z delikatnością.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłaś Basieńko śliczny komplecik. Jest niezwykle delikatny i bardzo elegancki - idealny na tak uroczystą okazję.
    U nas pogoda znów się psuje, dziś od rana deszczowo i burza za burzą. Oby nie zaniosło się na dłużej. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały komplecik Basiu :) podoba mi się pomysł z tą tasiemką, żeby łatwiej wyjąć kartkę z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są Twoje prace Basiu!!! Podziwiam każdy detal pięknie dopasowany do całości.
    Pozdrawiam i życzę słońca ku lepszemu funkcjonowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciężko wrócić do rytmu po urlopie, wiem coś o tym.
    Kartki bardzo ładne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna pamiątka 😍ślicznie ją ozdobilas i pudełeczko cudowne 😍 ja też tęsknię za słońcem, na szczęście wczoraj już się pokazało 😁

    OdpowiedzUsuń