czwartek, 9 maja 2019

Już jestem ...

Witam Was bardzo serdecznie :) Urlop majowy się skończył, czas wracać do rzeczywistości i codziennych obowiązków ;) Spędziliśmy wspaniały czas na bardzo pięknej, zielonej wyspie Zakynthos :) Naładowaliśmy baterie, odpoczęliśmy, zobaczyliśmy piękne miejsca, widoki były cudowne :)
Dzisiaj pokazuję ukwiecony domek i ptaszorki odciśnięte z masy Fimo, troszkę się namęczyłam nad kompozycją i mogło być lepiej, ale wyszło jak wyszło ;) Karteczka jest razem z pudełeczkiem. Powolutku zaczynam odwiedzać Wasze blogi, stworzyłyście na pewno całe mnóstwo pięknych prac :) 
Pozdrawiam i ściskam mocno :)








Kilka zdjęć z naszego wypoczynku :)

Uściski blondi :)

27 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw! Bardzo podoba mi się pudełeczko, chociaż kompozycja kwiatowa na kartce również mnie zachwyca :)
    Fajne fotki, super, że wyjazd się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoczki piękne aż pozazdrościć takiego wyjazdu. Kartka wyszła super, podoba mi się kompozycja kwiatowa i imię cioci :))Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet i piękna Pani na zdjęciach.:) Pozdrawiam Basieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że wypoczynek się udał. Karteczki nieustająco mnie zachwycają i wprawiają w szczery podziw nad talentem i możliwościami jakie dają. Dla mnie to czarna magia.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, dobrze widzieć Cię z powrotem. Odpoczynek w tak pięknym miejscu musiał być wspaniały.
    Podziwiam wiosenny komplecik, pełen kwiatów i słońca.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały urlop Basieńko, w takim miejscu można na prawdę odpocząć :)
    Bardzo mi się podoba ten komplecik, jest niezwykle oryginalny i ślicznie skomponowany.
    Ściskam Cię bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny urlop :) zdjęcia urzekające :) Komplecik dla cIoci jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za piękny wyjazd :D :D cudne fotki :)
    Imię cioci - niezwykłe :) śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała karteczka, pięknie opakowana!!! Zachwycam się Twoim Basiu wypoczynkiem, świetne zdjęcia nam przedstawiłaś. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, piękna kartka. Gratuluję wypoczynku, zdjęcia piękna, a jaki uśmiech :)
    Znam ten ból, też właśnie wróciliśmy z urlopu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pracei bardzo bogate.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka 😍
    A wyjazd widzę udany 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko,cudny wiosenny ogród na Twojej kartce!a zdjęcia piękne pełne kolorów. Widac że wyjazd byl udany. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, karteczka bardzo ładna. Zwróciłam uwagę na piękny papier. Niedawno taki sam pocięłam.
    Urlop miałaś wspaniały sadząc po pięknych zdjęciach i radości na twarzy. I ja miałam okazję być w Grecji. Zwiedziłam kilka miejsc w środkowej jej części (region Tesalia) i Ateny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ozdobiony komplecik 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny komplet, na pewno zrobi wrażenie:) Bardzo dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne wiosenne, ogrodowe kartki :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, ale pięknie i wiosennie u Ciebie na kartkach :)) Cudna kompozycja, lekka, delikatna, czuć powiew wiosny i ogrodu :)) Ale piękne zdjęcia!!! Cudne widoki, a Ty wśród tych egzotycznych kwiatów wyglądasz ślicznie!:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Karteczki super! Fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudownie bogata kartka :) Lubię takie najbardziej !A podróży to zazdroszczę , cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję bardzo za Wasze bardzo dla mnie miłe słowa, za odwiedziny i wirtualną sympatię, ściskam mocno 😊 Basia 😘

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndme:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń