niedziela, 14 kwietnia 2019

Podziękowania dla Ewuni i Justynki ...

Dzisiaj dziękuję Ewuni i Justynce :)
Chciałam bardzo, ale to bardzo z całego serca podziękować za album niespodziankę od Ewuni którym sprawiła mi przeogromną radość. Jest przepięknie wykonany (metodą niestety mi nieznaną), wszystko ze sobą pięknie się komponuje, znajdują są cudowne cytaty, słowa, które biorę bardzo do siebie. Do albumiku dołączona jest śliczna kartka :) Ewuniu jestem Ci bardzo wdzięczna i jeszcze raz bardzo dziękuję :)







----------------///\\\----------------

Dziękuję również Justynce od której otrzymałam prześliczna torbę, zakładkę i kartkę. Jest to moja wygrana na jej blogu Trzeci Pokój na 10 urodziny Art-Piskownicy. Torba i zakładka wykonane są przez uzdolnioną i bardzo utalentowaną autorkę bloga :) Justynko bardzo dziękuję torba jest piękna i z całą pewnością będzie mi służyła :) Zakładeczka zaraz wędruje do książki, którą aktualnie czytam. Dziękuję również za miłe słowa do mnie skierowane, które uskrzydlają :) Dziękuję, dziękuję :)





Pozdrawiam ciepło blondi :)

13 komentarzy:

  1. Basiu piękne prezenty do Ciebie dotarły :). Aż miło oko nacieszyć :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Basiu, że mogłam Ci sprawić odrobinę radości. Mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty !
    Gratuluję Basiu wygranej, zgadzam się z jury, że Twoja kartka była najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z taka torbą to tylko zakupy

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Otrzymałaś przepiękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka i album. Gratuluję takich pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty dostałaś. Zarówno Ewa, jak i Justyna włożyły sporo serca w zrobienie nie parć. Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, gratuluję pięknych prezentów i zasłużonej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe podarki :) Torbę od Justynki też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne niespodzianki otrzymałaś Basiu 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, jak mi miło :):):) Pięknie sfotografowałaś te moje twory ;);)
    Wszystkiego spokojnego i pozytywnego z okazji świąt :):)

    OdpowiedzUsuń