poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Kwiecień plecień ...

Witam cieplutko :)
Bardzo przyjemnie się tworzy, kiedy za oknem piękna pogoda i słoneczko zagląda przez szyby. Człowiek jest radośniejszy i powstają wiosenne prace, którymi można obdarować najbliższych.
Mój koszyczek jest ukwiecony i myślę, że radosny ;)
Wam życzę fajnego i słonecznego tygodnia :)







Jest trochę przeplatanek więc leci do od A do Zet :)

  
oraz na Blog Kreatywny Blog Kreatywny :)
#wyzwanieswiatpasji



Buziaki blondi :)


25 komentarzy:

  1. Basiu fantastyczna karteczka, pleciony koszyczek mnie urzekł :) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka śliczna. Kwiatuszki urocze.Powodzenia w wyzwaniach . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się :) stworzyłaś małe arcydzieło. To jest zdecydowanie karteczka, na którą mogłabym się patrzeć na okrągło i na pewno by mi się nie znudziła :) kolory są po prostu obłędne. Biel, róż, trochę zieleni, i te naturalne sznurki i dodatki (to juta, prawda?), trochę koronek... no cudo po prostu :) oglądam zdjęcia już czwarty raz i nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i delikatna karteczka. Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! Podoba mi się ten koszyczek i kwiatuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekła mnie Twoja kartka swym urokiem, wdzięcznymi kwiatuszkami i pomysłowym koszyczkiem. Cudowna praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. To bardzo wiosenny koszyczek Basiu, karteczka jest śliczna i pełna ciekawych detali.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, karteczka jest cudna. Ten koszyczek bardzo mi się podoba, a kwiaty są przeurocze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka! Masz wspaniałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka! Bardzo pomysłowo ozdobiłaś koszyczek, super ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNA karteczka !! Super wymyśliłaś koszyczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu jest śliczna!! Piękne te kwiaty!:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za bardzo miłe słowa, daje mi to tyle radości :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna kwiecista kartka! pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. No, a ta praca to już mnie zachwyca. Cudowny pomysł, świetny koszyczek z tak pięknymi kwiatami. Bardzo radosna praca i to na bank prosto z serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, doskonała praca!!! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Stworzyłaś piękną pracę, na której widać ogrom włożonej pracy i serca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna kartka, wiosenna i radosna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Słońce potrzebne jest nam do normalnego funkcjonowania. Dzięki niemu nabieramy ochoty do pracy :) Piękną karteluszkę wykonałaś. I po raz kolejny masz rację - jest ona bardzo pogodna:) Fajnie, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Życzę powodzenia i pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały koszyczek urzekł mnie dziękuje za udział w wyzwaniu DT Świat Pasji PAti

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna, delikatna kompozycja, idealna na wiosnę. Bardzo podobają mi się kwoatuszki, jeszcze takich nie widziałam :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu na blogu Świat Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł na wykorzystanie kawałka juty. Śliczna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten koszyczek mnie zauroczył i z miejsca skradł moje romantyczne serducho ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatność kwiatków zachwyca, urocza kartka :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń