niedziela, 13 czerwca 2021

Dla Karolci ... i cichy powrót ...

 Witajcie, witajcie .....

        Dawno nie dodałam żadnego postu z różnych powodów. Czas to jedno, wypalenie, brak motywacji   i pomysłów to kolejne sprawy. Dzisiaj przeglądając skrzynkę pocztową weszłam w folder spam, żeby go wyczyścić i zobaczyłam wpis Agi pod moim postem i coś się we mnie ruszyło. Dlaczego rezygnować, dlaczego nie pokazywać tu swoich prac, przecież może się podobają. To jest moja pasja to co kocham, co sprawia mi radość i jest częścią mnie. Więc tak jakbym dostała kopniaka i piszę ten post (a swoją drogą nie wiem czemu wpisy pod postami w emailu wpadają do spamu). 

        Moja dzisiejsza kartka jest dla Karolci na kolejne urodziny. Wykonałam ją z Primowego stempelka. Panienka jest dosyć dużym stemplem i dlatego kartkę wykonałam w formacie DL. Chociaż to i tak moja ulubiona forma. Kwiaty wykonałam z papieru przy użyciu zestawu od Heartfeltcreations. Pudełeczko z szybką zrobiłam sama, tak sobie wykombinowałam ;) 

                Mam teraz duże zaległości, koniecznie muszę Was odwiedzić i wrócić do starych przyzwyczajeń z nową energią i zapałem. Ściskam i przytulam :)


Dziękuję bardzo za odwiedzanie mojej strony i że o mnie pamiętacie, ściskam mocno :)

Basia

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz z przepiękną kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko ale radość , ze wróciłaś :) Nasza blogowa rodzinka bardzo się skurczyła, ale Ty jesteś , jak dobrze :) Działaj, działaj, bo tęskniłam za Twoimi pracami :) Dobrze, ze zerknęłaś do spamu :) :) :) Wspaniała radosna praca na powitanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga też się cieszę i bardzo miło czytać takie słowa :) To naprawdę dodaje skrzydeł :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Brak motywacji to chyba najgorsze. Super Basiu że wracasz do nasz:) Bardzo lubię oglądać Twoje prace, więc twórz i pokazuj :)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście przepiękna praca :))

      Usuń
    2. Gosiu bardzo mi miło, dziękuję bardzo :) Tak nie miałam jakoś motywacji do dalszego prowadzenia bloga, coś się wypaliło, ale myślę, że teraz będzie tylko lepiej, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Basieńko, jak dobrze widzieć Cię z powrotem. Czasem chwila odpoczynku też jest potrzebna, ale nie warto rezygnować ze swoich pasji. A kartka jest przecudna - delikatna i bardzo kobieca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa, chwila odpoczynku była teraz czas na blogowanie, uściski :)

      Usuń
  5. U mnie też niektóre komentarze pod postami wpadają do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wracasz :) chyba każdy z nas, blogujących, miewa takie chwile zwątpienia:) ale pasja zawsze zwycięża;);) twórz i pokazuj swoje prace:) karteczka - jak zawsze - pełna wdzięku!!:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem trzeba odpocząć ale cieszę się Basieńko, że wróciłaś. Lubię oglądać Twoje prace, są delikatne i eleganckie. Dzisiejsza karteczka jest świetna i bardzo pomysłowa - ogromnie mi się podoba. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik! Wspaniale, że wróciłaś!!! Lubię tu zaglądać - tęskniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu jak wspaniale znów widzieć Twój wpis. Sama mam teraz zbyt mało czasu na prowadzenie bloga i na jakiekolwiek robótki, ale nie wyobrażam sobie żeby Was tutaj nie było i żebym nie mogła sobie do Was pozaglądać. Twoje prace mi zawsze się ogromnie podobały, więc zawsze i wciąz będę czekać na kolejne :)
    Kartka super, na pewno ucieszyła obdarowaną osobę. Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo serdecznie z całego serca dziękuję za wszystkie przemiłe słowa, komentarze i tak dużą zachętę do dalszego prowadzenia bloga :) Ściskam Was mocno :)

    OdpowiedzUsuń