wtorek, 2 marca 2021

Chwytaj chwile ...

 Witajcie kochani :)

            Przedstawiam Wam moją dzisiejszą karteczkę, lekko dziewczęcą, kobiecą. Powstała na papierach Wood Patterns 03 od Lemoncraft, kwiaty zrobiłam z wykorzystaniem zestawu od Heartfeltcreations, które barwiłam gelatosami. Okienko to tekturka, którą embossowałam na gorąco. Dzisiaj króciutko, ponieważ leczę oko i nie mogę za długo patrzeć na ekran komputera. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i uściski :)





Ściskam mocno Basia :)



12 komentarzy:

  1. o jaaaa, tymi kwiatkami to jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, cudowna kartka, pełna lekkości i wdzięku, bardzo kobieca. No i te kwiaty - ach!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są te kwiaty Basieńko a cała kompozycja po prostu bajeczna.
    Życzę Ci zdróweczka i mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kwiatki na kartce sa cudne Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ujmująca praca,bardzo subtelna i piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, w każdej Twojej pracy widzę niepowtarzalny zmysł tworzenia!!! Karteczka urocza.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka ,bardzo mi się podobają te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca :) Basiu wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję bardzo, chyba czas wrócić :) Pozdrawiam :)

      Usuń