sobota, 27 czerwca 2020

I kolejna dla przyszłej mamusi ...

Witam Was bardzo serdecznie :)
Troszkę mnie tu nie było, ciągle w biegu, ciągle czymś ważnym zajęta i wciąż doba za krótka.
Co zrobić, zbieram się do odwiedzin Waszych blogów, zobaczyć co u Was słychać i co pięknego stworzyłyście :) Czas najwyższy Basia, tyle ciekawych rzeczy Cię omija i Ty tego nie widzisz ;)
Moja karteczka urodzinowa, kolejna dla szczęśliwej przyszłej mamy jest z kolekcji Forget Me Not od Lemoncraft :) Kwiaty zrobiłam z foamiranu do kompletu pudełeczko 3D. Życzę Wam dużo zdrówka i ciepło pozdrawiam :)


 Uściski Basia :)






15 komentarzy:

  1. Basiu, piekna jest ta karteczka w tych niebieskościach. Zawsze je tworzysz takie piekne, kolorowe, a jednocześnie lekkie, zwiewne i eleganckie. Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kochana bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa, cieszę się bardzo, że moje karteczki się podobają :)

      Usuń
  2. Prześliczna niezapominajkowa kartka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza kartka:) Ta smoczkowa grzechotka to świetny dodatek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, zauroczyła mnie ta kartka. Piękny niebieski kolor, wiszące koraliki i dyskretne dziecięce elementy, no i te wspaniałe kwiaty - wszystko tworzy niezwykłą całość. Nawet motylek jest.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca Basiu, świetny pomysł z malutkim smoczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zwróciłam uwagę na ten uroczy smoczek - świetny pomysł i znakomity efekt.
    Karteczka jest pełna uroku i jak każda Twoja Basieńko urzeka delikatnością.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta karteczka :D Będzie super pamiątką :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna ta kartka. Na pewno będzie świetną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, elegancko i delikatnie. Wspaniale. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż ja mogę napisać... :) jak zwykle zachwycam się :) jest lekko, gustownie, bardzo stylowo :) wszystko przyjemnie wyważone - kolory i elementy... naprawdę masz świetne wyczucie co i gdzie trzeba umieścić, żeby ładnie się ze sobą zgrało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna,gustowna i super wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu piękna karteczka i kwiaty! Jednocześnie taka lekka i radosna🌷

    OdpowiedzUsuń