czwartek, 11 czerwca 2020

Dla przyszłej mamy ...

Witam się z Wami bardzo serdecznie i słonecznie :)
Dzisiejsza moja karteczka jest dla wyjątkowej osoby, dla przyszłej mamy :) Nie będę o niej dużo pisała wszystko widać ;) Kwiatki, troszkę sznurka, grafika z Etsy i radość z jej tworzenia :)
Kopertę-pudełeczko do kartki wykonałam zgodnie z tutorialem, który pokazała Justynka z bloga Trzeci Pokój :) Wymiary troszkę zmodyfikowałam, żeby pasowały do mojej kartki :) Koperta jest super opcją do rożnych kartek, szczególnie warstwowych, kiedy nie chcemy, żeby była tradycyjnie w pudełku. Polecam :)


Pozdrawiam wszystkich, którzy mnie odwiedzają i zostawiają bardzo miłe komentarze za które bardzo Wam dziękuję :)
Basia :)

14 komentarzy:

  1. Piękna karteczka dla przyszłej mamy :) Do tego pięknie zapakowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, jaka piękna i subtelna jest ta kartka. Na pewno przyszła mama będzie zachwycona.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta karteczka, oglądałam ostatnio właśnie z takiej okazji i bardzo podoba mi sie tematyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarująca karteczka Basiu, wspaniała grafika i prześliczne kwiaty. Pięknie czarujesz papierem:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka, na bank sprawiła wiele radości

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz kolejny dziękuję za skorzystanie z mojego tutorialu :) to, że się przydaje i że można dostosować go do swoich potrzeb jest dla mnie wielką nagrodą i radością:)
    Karteczkę podziwiam, jest radosna i taka wiosenna, pełna dobrej energii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna ukwiecona karteczka dla przyszłej mamy :)Podoba mi się kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne,bedzie wspaniałą pamiątką oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie inspirowana kartka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności Basiu, przepieknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik! Bardzo delikatny i elegancki, w sam raz dla przyszłej mamy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów, ściskam każdą z Was bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń