poniedziałek, 16 marca 2020

Urodzinowa ...

Witam się pięknie z Wami w ten smutny trochę czas. 
Jest mi żal, miały być warsztaty albumowe w Sklepiku Gosi, 
miał być Papiorzany Comber w Katowicach, miał być urlop, miał być ...
Jednak całym sercem jestem za #zostanwdomu ...
Karteczka dla wesołej mamy, kwiaty z foamiranu zrobiłam sama, papierowe również, 
grafikę zakupiłam na etsy.com. Pudełeczko do kompletu.
Życzę Wam dużo zdrówka, dbajcie o siebie i uśmiechajcie się do mnie przynajmniej wirtualnie :)


Pozdrawiam Basia :)




17 komentarzy:

  1. śliczna kartka. Niestety nastał ciężki czas dla nas :( pozdrawiam i życze dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, kartka jest prześliczna. Kwiaty zrobiłaś rewelacyjne.
    Dbaj o siebie. Uśmiecham się do Ciebie szeroko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka, podziwiam wykonanie kwiatów! :)
    Tak, to trudny czas, ale damy radę:) też jestem za tym żeby zostać w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, piękny komplecik, taki radosny i bardzo ciepły! pozdrawiam i też dbaj o siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie nie możesz tego zobaczyć, ale uśmiecham się do Ciebie róbież w realu 😘. Bardzo imprezowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się do Ciebie Basiu uśmiecham:))) Karteczka wyszła ślicznie, ona też wywołuje uśmiech. My też zrobiliśmy sobie dobrowolny areszt domowy, tak jest bezpieczniej. Ciekawe co będzie dalej... Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepiej teraz posiedzieć w domu, by móc cieszyć się zdrowiem a nawet życiem, niż ryzykować. Miejmy nadzieję, że wszyscy to jakoś spokojnie zniesiemy i będzie dobrze. Basiu karteczka jest urocza, piekne te kwiaty na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace Basiu :) Miłego tworzenia w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, piękna kartka, idealna na urodziny kochanej mamy!
    Czasy mamy niewesołe. Nie możemy tego zmienić, więc najlepiej pozostać w domu. Pozwolić sobie sobie na spacerek w odludne miejsce i zająć się tworzeniem. Miejmy nadzieje, ze szybko minie ten trudny czas i wszystko wróci do normy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :)
    Serdeczności przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, pięknie i z humorem wyszykowałaś te kartkę!!!
    Ja też uziemiona w domu jestem, ale to dla mnie najlepsze rozwiązanie.
    Pozdrawiam i dużo radości przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna karteczka, wspaniale ją ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniala praca. Tak masz racje miało być...wiele miało się dziać w tym naszym światku...szkoda miejmy nadzieję,że szybko wszytsko wróci do normy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka!, jesteś kopalnią pomysłów, ciekawią mnie te kwiaty które wykorzystujesz do tworzenia kartek,jak sie nazywają gdzie mozna kupić itd.😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowa karteczka! Jestem zauroczona Twoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń