piątek, 6 marca 2020

18 urodziny ...

Witam się z Wami bardzo, bardzo ciepło i serdecznie :)
Dzisiaj krótko, króciuteńko, czasu brakuje mi na wszystko. Oj Basia zła organizacja czasu, bardzo zła, popraw się ;) Ciągle sobie to powtarzam a i tak nic z tego :) Przyjdzie wiosna, będę nowa "Ja" :)
Karteczkę wykonałam na 18 urodziny z kolekcji Birdsong od Mintay By Karolamintaypapers.com
oraz wykorzystałam dodatki do wycinania dear diary. Dodałam gnieciuszka
parę kropelek enamel dots i gotowe.
 Do karteczki jest również pudełeczko, które delikatnie ozdobiłam. No i się trochę rozpisałam ;)
Zapomniałabym dzisiaj się jeszcze chwalę (trochę nieśmiało), ale o tym poniżej :)


To jest moja nagroda za kartkę z ptaszorkiem, którą wygrałam na blogu The Scrappy Sketches.
Przepiękną kolekcję Ever & Always od altairart otrzymałam ze sklepu Skarbnica Pomysłów, gdzie przy okazji zamówiłam sobie jeszcze co nieco ;)
Dziękuję bardzo, że moja praca została doceniona :)


Ostatnio zapisałam się na wymiankę - koperta z motylkiem u Lidzi na blogu Misiowy Zakątek. Swoją kopertę niespodziankę otrzymałam od Agnieszki z bloga raeszka.blogspot.com. Wszystko jest fantastyczne i jak najbardziej się przyda. Zachwyciła mnie haftowana zakładka, która jest wykonana ręcznie a dla mnie to najcenniejszy prezent i miłe słowa na ślicznej karteczce.
Agnieszko bardzo dziękuje :)


No i się rozpisałam a miało być krótko i na temat. Może to i dobrze, nie ma co iść na łatwiznę ;)
Ściskam Was bardzo mocno i dziękuję za wszystkie miłe słowa i odwiedziny:)
 Ja się zabieram za czekoladkę od Agnieszki ;) :)

Basia :)

20 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka! Świetną nagrodę dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, przede wszystkim gratuluję serdecznie wygranej - kartka z ptaszorkiem zasługiwała na nagrodę. A ta jest równie piękna. Czy sama robiłaś kwiaty? Bo są super.
    Coś jest z tym czasem - ciągle go jakby mniej.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję bardzo za miłe słowa :) Kwiatów tym razem nie robiłam, poszłam na łatwiznę ;) Buźka :)

      Usuń
  3. Fajnie, że się rozpisałaś ;-) Świetnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolorystyka, śliczne pastele, a prezentów to ja normalnie zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka uwielbiam ta kolekcje zrobiłam album w poprzednim poście z nich

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka :) gratuluje wygranej- śliczne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, przepiękna kartka, piękna kompozycja i kolory (kurcze, kupiłam te papiery bo mi się podobały ale nie wiedziałam co z nich zrobić)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, śliczne kolory 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci Basieńko wygranej i ślicznego prezentu! Karteczka wyszła Ci niezwykle urokliwa i pięknie dopasowałaś do niej pudełeczko.
    Ściskam Cię serdecznie i życzę Ci wspaniałego Dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo serdecznie za tyle ciepłych słów i przesyłam dużo uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca i gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca, fantastyczne kolory :)
    Gratulacje! :) piękna nagroda oraz super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, pozytywny post! I kartka , którą tak ślicznie poukładałaś! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, cieszę się, że zostałaś doceniona i świetną nagrodę odebrałaś.
    Karteczka przepiękna!!! Motylkowa niespodzianka od Agnieszki też mi się podoba!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna karteczka Basiu!! Gratuluję wygranej - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny komplecik Basiu! gratuluję również pięknej nagrody i wymianki. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń