poniedziałek, 10 lutego 2020

Koronki i czas ...

Dzień dobry, witajcie bardzo serdecznie :)
Zrobiłam sobie karteczkę z moimi szydełkowymi kwiatkami, chciałam zobaczyć jak się będą prezentowały. Myślę, że jest całkiem ok ;) Trzeba co jakiś czas coś zmienić, coś dodać, żeby nie było za nudno. Kartkę wykonałam z papierów AltairArt  kolekcji The Beautiful Moments
Z tej kolekcji robiłam już kartki ślubne i na I Komunię św. są bardzo delikatne i eleganckie. 
Do swojej kartki dodałam również koronki i gnieciuszka. 
Pozdrawiam ciepło i dużo uścisków przesyłam. Dziękuję za sałego serducha za wszystkie Wasze odwiedziny i miłe słowa o moich pracach, buźka :) 


Papierem z kolekcji ozdobiłam również środek i tył kartki.


Karteczkę idzie na wyzwanie na blogu kartkoweabc.blogspot.com C jak Czas 


Pozdrawiam Basia :)


21 komentarzy:

  1. Śliczna jest 🤩 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! ale te kwiatki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, prześlicznie wyglądają te kwiaty na kartce.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne motto Basiu :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle delikatna karteczka Basiu a szydełkowe kwiatuszki wyglądają na prawdę świetnie. Piękna kompozycja! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie prezentują sie Twoje szydełkowe kwiatuszki na tej delikatnej kartce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka Basieńko, taka delikatna, ma cudne kolorki a ten szydełkowy kwiatek to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Szydełkowe kwiatuszki pięknie uzupełniają całą kompozycję :) bardzo oryginalny element, nie zawsze widuje się takie kwiatki na karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna i taka elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kwiatki nadają kartce wyjątkowego piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNA!!! Wspaniale skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka,super wygląda z tymi szydełkowanymi kwiatkami taka bogata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka! A te szydełkowe kwiatki! Cudeńka!
    Dobrze, że mi o nich przypominałaś, muszę i ja sięgnąć po szydełko 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje kwiaty prezentują się świetnie :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, pięknie i bardzo romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna karteczka kwiatki fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza karteczka, w subtelnym klimacie!!!

    OdpowiedzUsuń