środa, 26 lutego 2020

Moje ulubione fiolety ...

Witam się dzisiaj z Wami moją ostatnią pracą, którą wykonałam z papierów ScrapAndMe kolekcji Meadow Impressions. Jest piękna, delikatna a zarazem wyrazista i nasycona kolorem. Już od dłuższego czasu uwielbiam fiolety i dużo kartek zrobiłam w tym kolorze :)
Kwiaty wykonałam z białego foamiranu, który lekko zabarwiłam suchymi pastelami.


Pracę zgłaszam na wyzwanie kolorystyczne - Pastelowe Love na blogu Klub Tworczych Mam.
Myślę, że mieszczę się w zakresie kolorów. 


Pozdrawiam Basia :)


23 komentarze:

  1. Zachwycająca kartka, piękne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, przepiekną kartkę stworzyłaś, taką delikatną, a te kolorki są cudne. Mnie oczarowałaś tą karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka Basiu! Taki powiew wiosny;) mnie się już ona marzy, bo mam dość tej pogody w kratkę;) dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kartka i cudowne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycająca:) przepiękne kolory, kwiaty - cudnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, cudnie ukwieciłaś karteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekna praca Basiu :) jak ładnie wyglada ta koronkowa rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, prześliczna kartka, to ukwiecone okienko jest takie romantyczne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Toż to prawdziwa Prowansja:) Cudnie Basiu, jestem oczarowana tą pracą.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejną piękną kartkę wykonalas, chciałabym zobaczyć jak sie je robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, nic skomplikowanego z wielką przyjemnością mogę nauczyć ✂️😊 zapraszam 😀

      Usuń
  11. Piękna kartka w cudnych kolorach,wszystko gustownie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka jest prześliczna:) Okienko jest przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane dziękuję Wam serdecznie za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kartka i te cudne kolorki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała praca Basiu!!! Te pastelowe fiolety są zachwycające wraz z całą kompozycją!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna i elegancka praca. Też lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kratka w pastelowych kolorach. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna kartka...i ten motyw okna super :) Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń