wtorek, 22 czerwca 2021

Żegnaj szkoło ....

         Witajcie bardzo serdecznie :)

        Chcę Wam bardzo serdecznie podziękować za tak miłe słowa i zachętę do dalszego prowadzenia bloga. Wzruszyły mnie te słowa i czytałam je z ogromną radością :) DZIĘKUJĘ !!!

        Pożegnanie ze szkołą to temat dzisiejszej mojej pracy. Zakończenie roku szkolnego to również okazja, żeby zrobić kilka prac z podziękowaniem za trud nauczania. Osobiście bardzo chętnie wróciłabym do szkoły, jakże to był niedoceniony czas.

        Kartkę wykonałam z kolekcji Fall Festival od mintaypapers, kilka elementów wycięłam z arkusza Kredki dzieciństwa (elementy do wycinania) craft o'clock, tekturkę embossowałam na gorąco robiąc cieniowania, uzupełniłam wstążką gnieciuszkiem :)

        Dziękuję, że do mnie zaglądacie, ściskam mocno :)

Z pozdrowieniami Basia :)


16 komentarzy:

  1. o kurcze, jakie piękności, cudowna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnych dodatków użyłaś związanych ze szkołą. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna forma podziękowania, Basiu, takie własnoręcznie wykonane prezenty cieszą nauczycieli najbardziej.
    Upalnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne podziękowanie. Super dobrane dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, a temat ujęty w punkt. Fajnie Basiu że zostajesz z nami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę robi wrażenie:) Bardzo udany projekt, zresztą jak zawsze u Ciebie ;):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podziękowanie, karteczka dopracowana pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny komplet Basiu, ogromnie mi się podoba.
    Miłego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu wracaj :) piekna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne karteczki 🙂
    A z bloga nie rezygnuj....już tyle ich zniknęło😒

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.

    កាស៊ីណូអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  12. Puk, puk, gdzie jestes Basiu :) ? wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym być kiedyś tak utalentowany

    OdpowiedzUsuń