niedziela, 7 lutego 2021

Makrama Zima ...

 Witajcie kochani !

        Przedstawiam Wam moje nowe dzieło - makrama Zima :) Jest to moja druga makrama, którą wykonałam samodzielnie. Pierwsza powstała kilka miesięcy temu i tak bardzo mi się to spodobało, że powstała kolejna. Jestem zupełnym samoukiem, nikt mi nie powiedział, czym się to "je". Pomalutku do wszystkiego doszłam sama, dużo czytałam o sznurkach, splotach i technice. Jednak nie wszystko jest moją zasługą, wzór makramy pochodzi z tutorialu Sashy. W bardzo przejrzysty i ciekawy sposób wszystko jest pokazane i opisane, serdecznie polecam :) Z całą pewnością powstaną następne, jest to fantastyczna rzecz na prezent :)

Makrama Zima :)



Pierwsza makrama, otrzymała ją moja scrapowa przyjaciółka :)



Pozdrawiam ciepło i mocno przytulam :) Basia :)


17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że i ja się swojej doczekam 🤔🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, zachwycająca jest ta zimowa makrama.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu gratuluję, kiedyś z tą techniką zetknęłam ale jak to się mówi nie zaskoczyło. Tym bardziej że były to głównie bransoletki a ja niebiżuteryjna jestem. Ale Twoja w wydaniu maxi bardzo mi się podoba. Jednak to klimaty które nie do wszystkich wnętrz pasują.
    Podziwiam , brawo TY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję bardzo za Twój miły komentarz :) I zgadzam się z Tobą nie do każdego wnętrza pasują makramy. Pomieszczenia muszą mieć klimat troszkę boho, troszkę sielskiego przytulnego klimatu, jasną kolorystykę itd. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetnie Basiu że ciągle rozwijasz swój warsztat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo dziękuję, ze mnie to taka niespokojna dusza, ciągle próbuję czegoś nowego :)

      Usuń
  6. No proszę, nowa pasja! Piękny początek Basieńko, obie makramy są bardzo efektowne i ozdobne - świetnie sobie poradziłaś. Mnie czasem kusi ale nie mam już czasu na kolejną technikę. Może kiedyś spróbuję:))) Czekam na kolejne odsłony, może coś wiosennego? Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo dziękuję za tak miłe słowa :) Makramy robi się fantastycznie i szybko, bardzo polecam, jeżeli tyko znajdziesz troszkę czasu to spróbuj :) Dużo zdrówka i uściski :)

      Usuń
  7. Robi wrażenie:) piękne naturalne kolory. i oczywiście podziwiam wykonanie; samodzielna nauka to przecież wcale nie taka latwa i oczywista rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zimowa makrama! Początki często są trudne, ale efekty rekompensują czas i trud:))

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNIE!!! Bardzo podobają mi się makramy :)

    OdpowiedzUsuń