niedziela, 24 maja 2020

Z kwiatami ...

Witam się z Wami bardzo ciepło i serdecznie :) 
Za oknem szaro, buro i ponuro więc postanowiłam zrobić coś lekkiego i wiosennego. Kwiaty zrobiłam z papieru czerpanego, który delikatnie barwiłam farbami z renesanspolska, te małe akwarelowe kostki to coś pięknego, dają fajny efekt a jeszcze lepszy przy łączeniu kilku kolorów. Kartkę wykonałam z kolekcji The Beautiful Moments od AltairArt, którą darzę wciąż taką sama sympatią od kiedy ją zobaczyłam. Robiłam z niej pierwszy album ślubny i mam taki mały sentyment :)  Jest i oczywiście sheaker coraz częściej pojawiający się w moich pracach.  


Pracę wykonałam zgodnie z mapką


więc nieśmiało zgłaszam do zabawy na blogu thescrappysketches :)


Ściskam Was bardzo mocno :) Basia



20 komentarzy:

  1. Basiu wspaniała kartka! Delikatna, kwiecista, idealna dla mamy :). Piękny ten serduszkowy shaker! Buziaki Basiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!!! Cudownie ją ukwieciłaś!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Cudowne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, znowu się zachwycam tym, co wykonałaś :) jest pięknie, elegancko, subtelnie - cudeńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, prześliczna i ogromnie subtelna kartka. Kwiaty są takie delikatne i pełne uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna kartka, kompozycja i kwiaty są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczna kartka, zawsze podobały mi sie prace z sercem w tle, ślicznie to wyglada. Może kiedyś skorzystam z takiej mapki, pewnie to pomaga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana delikatnością Twoich prac Basieńko. Dzisiejsza kartka jest tego przykładem - jest prześliczna.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj tak wspaniały dzień, wszystkie Was mamy bardzo serdecznie pozdrawiam i przytulam :) Dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie tyle ciepłych i miłych słów, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda romantycznie.
    Piękny album ślubny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca Basiu :) trzymam kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka bardzo mi się spodobała :D Coś pięknego :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jaka urocza karteczka:) Te kwiatki otulające serduszko są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu cudowna kartka pełna delikatności i kobiecego uroku, idealna karteczka dla mamy 😊🌺
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kartka! Idealna na majowe święto :) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna i bardzo romantyczna kartka. Na pewno doskonała na święto mamy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna kartka, pełna lekkości. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna, bardzo delikatna kartka :)

    OdpowiedzUsuń