niedziela, 15 września 2019

18 z piłką ...

Dzień dobry, witam Was ciepło :)
Dzisiaj pokazuję karteczkę wykonaną na 18 urodziny dla młodej damy, 
która bardzo lubi piłkę nożną. Kiedyś udało mi się kupić w sklepie scrap.com.pl piękne papiery firmy Joy kolekcji Football, teraz niestety nigdzie już ich nie spotkałam. Są na nich świetne grafiki piłek, boiska, napisy czy murawa. Piłeczkę wycięłam wykrojnikiem :)
Przesyłam również kilka zdjęć z naszego tygodniowego urlopu w Gdańsku. Wspaniale spędzony tydzień z cudowną pogodą i to we wrześniu. Byliśmy również w Oliwie, Sopocie i zwiedziliśmy dużo ciekawych miejsc. To tyle na dzisiaj, życzę miłego i fajnego tygodnia.


Pocztówka zrobiłam dla Was ze zdjęcia, które uwielbiam :)


Buziaki blondi :)

15 komentarzy:

  1. Basiu, prześliczna kartka i takież zdjęcia. Cieszę się, że urlop był udany.
    Uściski niedzielne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, śliczna kartka urodzinowa, a zdjęcia są po prostu cudne! Fajnie spędziliście czas, a to jest najważniejsze :). Pięknie przerobiłaś ostatnie zdjęcie - kartka pełna magii wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka dla miłośniczki piłki nożnej!!! Zdjęcia z urlopu wyborne.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka a zdjęcia boskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, ze podładowałas akumulatory :) piękne zdjęcia i twój uśmiech :) karteczka -strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna praca,super fotki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka super. I jakie piękne zdjęcia z Gdańska, to z wiewióreczką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładna kartka Basiu :) Z pewnością sprawiła radośc obdarowanej. A wypad super, piękny ten Gdańsk, może kiedyś będę miała szansę tam zawitać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale wkomponowałaś piłkę pomiędzy róże :))) Pewnie miałabym dylemat jak to zrobić a jednak wyszło wspaniale - to śliczna kartka Basiu.
    Świetne zdjęcia, znów przybyło Ci uroczych wspomnień.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, wspaniale połączyłaś piłkarskie elementy z kwiatami!
    Piękne zdjęcia z wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne połączenie, ta kartka wygląda bardzo ładnie, idealnie się nadaje na prezent :) Jakie klimatyczne zdjęcia.... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalna karteczka! :) nie przepadam za piłką nożną, ale w takim błękitnym kwiatowym wydaniu jak najbardziej mi się podoba! :) Cudnie to wszystko skomponowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka! Zapraszam do mnie na świąteczne Candy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, czytając je jest mi naprawdę bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna karteczka Basiu!!
    Wspaniałe zdjecia😘

    OdpowiedzUsuń