piątek, 26 lipca 2019

Misiaki idą na roczek ...

Witajcie, witajcie :)
Moja dzisiejsza karteczka jest na roczek małego Marcinka. Zrobiłam go z shakerem, chociaż maluszek z pewnością jeszcze się nim nie zachwyci, może kiedyś jak będzie starszy ;) Dzisiaj tylko tyle, brak weny do pisania, czekam na lepszy dzień :)
Przesyłam Wam mnóstwo energii, miłego weekendu i twórczego tworzenia a wszystkim wypoczywającym, dużo wrażeń, cudownego relaksu i ładujcie baterie. Buziaki i uściski :)


Karteczkę zgłaszam do zabawy w AltairArt  "Dla chłopca"


Pozdrawiam ciepło blondi :)


11 komentarzy:

  1. Ale śliczna kartka, Basiu. Shaker jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, śliczna ta kartka :)) Zachwycił mnie shaker, bo lubię z nim kartki :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna karteczka Basiu😍, ja też często nie mam weny do pisania postów na blogu 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wymyśliłaś super karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziutka :) ten bobasek śliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł na kartkę dla maluszka - jest śliczna!
    Pozdrawiam Cię Basieńko baaaardzo ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna i pełna świetnych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń