wtorek, 11 czerwca 2019

Ciepło ...

Witajcie bardzo serdecznie :) Nareszcie jest cieplutko, prawdziwe lato :)  Dzień dłuższy i więcej można zrobić, chociaż dla mnie doba wciąż za krótka :) Ciągle brakuje czasu, ciągle jest coś do zrobienia. Muszę sobie chyba lepiej zorganizować czas i lepiej go realizować. 
Dzisiaj kartka prawie na każdą okazję, kwiaty z foamiranu wykonałam sama, wciąż je ulepszam, ale do doskonałości jeszcze im troszkę potrzeba ;)
Przy okazji bardzo dziękuję Asi za przydasie, które otrzymałam za udział 
w cukierkozabawie :) Asieńko sprawiłaś mi ogromną niespodziankę :)

 

 I przydasie od Asi :)


Kartęczkę zgłaszam do zabawy na blogu art-piaskownica :)



Serdeczne uściski blondi :)





18 komentarzy:

  1. Urocza :) [owodzenia w wyzwANIU :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak energetycznej kartki już dawno nie widziałam. Piękna jest ta czerwień Basiu a kwiaty wspaniale się prezentują. Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykła karteczka z dużą dawką energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka Basiu i cudne kwiatuszki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Uwielbiam takie kolory, tony, zestawienia. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka. Trzymam kciuki i życzę wygraneja w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo ładna. Lubię takie zestawienie kolorystyczne. Przydasie zawsze się przydadzą. Nie lubię upałów. Ale lubię lato za taki długi dzień. Ja nie planuję, bo i tak zawsze coś nieprzewidzianego wypadnie albo mnie się nie chce nic robić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka! :)
    I pięknie ułożona i skomponowana karteczka :) dziękuję za przyłączenie się do naszej zabawy w Art-Piaskownicy :)
    uff, u mnie też gorąco, lubię kiedy jest ciepło, ale teraz w tym upale nawet ja momentami nie daję rady ;):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, świetna kartka, cudnie dobrałaś kolorki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, piękna energetyczna kartka! a i wygrana też fantastyczna, pozdrowionka zasyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. karteczka jest rewelacyjna,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu śliczna jest Twoja kartka! A kwiaty wyszły super! Świetne barwy :)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna😍 lubię takie połączenie kolorów 🙂 Kwiaty śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka, bardzo wyrazista:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praca,gratuluję nowych przydasi.

    OdpowiedzUsuń