poniedziałek, 25 lutego 2019

Zapraszam na kawę ...

Zapraszam na pyszną kawkę, ale niestety bez ciacha ;) Troszkę diety się przyda, wiosna zbliża się co raz bardziej, więc trzeba troszkę o siebie zadbać. Pączusie, ciasteczka kuszę bardzo, ale postanowiłam więcej jeść owoców i nie jeść mojej ulubionej kolacji ;) Zobaczymy jak długo wytrwam ;)
Co do karteczki to naturalnie przemyciłam niebieski, bo jak może być inaczej. Kwiaty robiłam sama, zapasy się kończą, więc znowu trzeba będzie do nich przysiąść. Pozdrawiam Was bardzo ciepło :)





Pozdrawiam blondi :)


21 komentarzy:

  1. Bardzo piękna kartka, w moich kolorkach. Uwielbiam niebieski kolor, a Twoje kwiatuszki są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kwiatuszki i fajna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka Basiu :) tłusty czwartek się zbliża, to chyba przymkniesz oczy na dietę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga w tłusty czwartek zamykam oczy i się delektuję ;)

      Usuń
  4. Basieńko, kartka jest piękna, no i niebieskiego zabraknąć nie może:) Przed nadejściem wiosny tez postanowiłam ograniczyć słodycze (bo w zimie ubrania mi się skurczyły:), ale w tłusty czwartek można sobie co nieco pozwolić.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu tak w tłusty czwartek dozwolony a nawet wskazany jeden pączek :) Buźka :)

      Usuń
  5. No pięknie Ci idzie ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. karteczka przepiekna,i dobrze że nie ma ciastka,bedziemy powabne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu i właśnie o ten powab chodzi co nie? Pozdrawiam, buźka :)

      Usuń
  7. Dziękuję za kawkę, lubię bardzo :) Karteczka śliczna, ładne kwiatki wyhodowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kartka i bardzo apetyczna! kawkę lubię, może być sama bez dodatków w postaci jakichś słodkości. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień bez kawki to dzień stracony :) Prześliczna karteczka Basiu, bardzo mi się podoba zestawienie kolorów.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka! Kawki nie pijam, ale zieloną herbatą to lubię się podelektować:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za Wasze miłe słowa, jesteście zaproszone na kawkę ;) Pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNA!!! Też się staram ograniczać, ale jak tu dzisiaj pościć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszła :) bardzo przyjemne dla oczu kolory, takie przytulne :) ach, jak ja lubię kawę... i ciacho do tego :D taka kawusia zyskuje mnóstwo uroku przy słodkościach ;)
    Trzymam kciuki za Twoje postanowienie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie połączone niebieskości z odrobiną brązu. Kwiatki śliczne, podziwiam :-)
    Kawa bez choćby odrobiny słodkości może dla mnie nie istnieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam :)
    Przyszłam tutaj pod wpływem przemiłych słów autorki bloga Ogrod-cardmaking-pasje. I przy tej przepięknej karteczce zostawiam serdeczne pozdrowienia. Przepiękny talent. Bardzo lubię oglądać tego typu prace, sama nie mam do tego zacięcia.
    Pozdrawiam i życzę samych przepięknych prac i radości z ich tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczkę podziwiam, ale słodyczy nie rzucę:-)

    OdpowiedzUsuń