piątek, 15 stycznia 2021

Trzy kolory ...

Dzień dobry :) 

    Jest piękne, jest biało i leży śnieg :) Wszystko byłoby super, gdyby jeszcze otworzyli wyciągi narciarskie i pozwolili jeździć na nartach. Bardzo brakuje mi wyjazdów, podróżowania, zwiedzania, poznawania nowych miejsc. Ile można tylko ćwiczyć w domu na orbitreku? W kółko i to samo. Moja natura się buntuje  i woła MAM JUŻ DOŚĆ !

    Dobrze, że mogę iść do pracowni zrealizować jakiś projekt, zrobić nowe kwiaty, kartkę czy cokolwiek co sprawi mi przyjemność. I tak powstała kartka "Trzy kolory - szary, różowy i złoty" Kartka-tag powstała z kolekcji Lekcja Miłości 03 to baza różowa i Kapusniaczek 06 to baza szara od paperheaven.pl  użyłam również złotego papieru lustrzanego. Wykorzystałam wycięte elementy z bloczka 15x15 cm kolekcji Zapach Raju a są to kwiaty i niektóre listki.  Kwiaty z foamiranu wykonałam sama, które uwielbiam robić, ich wygniatanie sprawia mi wiele przyjemności. Na różowej bazie przez maskę ze Stamperii odbiłam wzór pastą modelującą. Dwa sznureczki, latarenki i kartka gotowa. Pa, pa :)

        Trzymajcie się zdrowo a ja przesyłam Wam dużo uśmiechu :)





Pracę moją zgłaszam na wyzwanie TRZY KOLORY na blogu paperheavenpl.blogspot.com  :)


Pozdrawiam Was bardzo ciepło :)   Basia :)

12 komentarzy:

  1. Basiu, zachwyciła mnie ta kartka. Połączenie szarości i różu bardzo lubię, a złoto pięknie z nimi współgra. I jaka urocza latarnia.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twoje kompozycje, są takie lekkie i delikatne. No i ta "pudrowa" kolorystyka jest urzekająca. To śliczna kartka! Miłej niedzieli Basieńko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNA karteczka!!! Wspaniałe kolorki, lubię takie zestawienie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne tag! Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu świetna ta tagowa kartka. Bardzo lubię motyw latarni, a i kolory o dziwo bardzo do siebie pasują. Świetnie Ci też wyszły te foamiranowe kwiaty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jest,wspaniała praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca jak z bajki :) przepięknie skomponowałaś te trzy kolory :)
    Ja także już znieść tego zamknięcia nie mogę, co prawda z moim maluszkiem nigdzie i tak nie wyjadę, ale chętnie "wykopałabym" moją drugą połówkę na siłownię, albo na basen ze starszym dzieckiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo jestem Wam wdzięczna za wszystkie miłe słowa, tak miło to czytać :) Dziękuję również za miłe ponowne powitanie. Dobrze, że wróciłam :) Ściskam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty zachwycające, uwielbiam takie pudrowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tag jest prześliczny! A kwiaty to już w ogóle! <3
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Heaven :-)

    OdpowiedzUsuń