czwartek, 7 maja 2020

W pastelach ...

Cześć dziewczynki :) Dzisiaj pastelowo i jak patrzę na tą kartkę to jakby romantycznie mi się robi :)
Kwiatki wykonałam z papieru czerpanego, który trochę wymęczyłam. Tuszowałam, moczyłam 
i miażdżyłam ;) Papiery i dodatki to taki troszkę miszmasz, wszystkiego po trochu.
Mam nadzieję, że jesteście zdrowe, uśmiechnięte i się nie poddajcie pomimo tej całej złej aury.
Staram się myśleć tylko pozytywnie, kiedy mi źle, zbieram zabawki i idę do pracowni ;)
Uśmiechu Wam życzę i dobrego samopoczucia, buziaki :) 


Dzisiaj jak obiecałam, tak czynię :) Chwalę się moimi pięknymi nagrodami :)
Pierwsza jest od od Kasi z bloga esmescrap, którą wygrałam w urodzinowym candy
Świrów Rękodzieła. Kasiu jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie przydasie :)


Drugą nagrodą jest łapacz snów od Beatki z bloga My kobiety :)
Łapacz był nagrodą w candy z okazji 5 urodzin bloga Beatki.
Bardzo dziękuję, jest pięknie wykonany :)


Pozdrawiam ciepło, uściski Basia :)






13 komentarzy:

  1. Twoje kartki to prawdziwe dzieła sztuki, ja mogę tylko podziwiać. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie pastelowe kompozycje ale mnie jakoś nie wychodzą. Ślicznie wyszła ta karteczka Basiu a kwiaty są bardzo romantyczne:)
    Wspaniałe nagrody dostałaś, serdecznie Ci gratuluję.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, gratuluję pięknych nagród.
    Kartka jest prześliczna, taka delikatna, pastelowa i pełna wiosennego uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest niesamowita, cudowna , lekka i radosna :) gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiuniu, u Ciebie nie może być inaczej jak tylko cudnie. Prześliczna jest ta karteczka i taka delikatna. A prezenty dostałaś fantastyczne, gratuluję :) Wszystkiego dobrego życze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu gratuluje cudnych nagród, ja też w tym candy urodzinowym wygrałam a moja nagroda czeka w paczkomacie i mam już na nią pomysł :-)Co do kartki jest cudna, lubię format DL i takie romantyczne klimaty. Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna! ta koroneczka jako baza kompozycji, kwiaty, motylki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu kochana, przepiękna kartka! Kocham takie kolorki! Są świeże, romantyczne i przede wszystkim kobiece oraz delikatne :). Piękne te Twoje kwiatuszki! Gratuluje wspaniałych wygranych! Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, cudna karteczka, delikatna i bardzo romantyczna🌹 gratuluję pięknych niespodzianek i pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochane dziewczynki bardzo Wam dziękuję za każde słowo, tyle pięknych komentarzy i za to że do mnie zaglądacie :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty, gratulacje!:)
    A karteczka lekka, pastelowa, romantyczna, uczta dla oczu! Karteczka zachwycająca, bardzo lubię Twoje prace i Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń