niedziela, 19 stycznia 2020

Z ptaszorkiem ...

Witam się z Wami bardzo ciepło i przesyłam mnóstwo radości :)
Bardzo serdecznie dziękuję za życzenia i bardzo miłe komentarze pod poprzednim postem. Za każdym razem, kiedy czytam Wasze słowa robi mi się ciepło na sercu :)
Dzisiejszą karteczkę wykonałam według mapki, wciąż się uczę wykonywać swoje prace z lepszą kompozycją, układem wszystkich elementów. Mapki troszeczkę mi w tym pomagają. 
Kartę wykonałam z papierów AltairArt  kolekcji Signs of love. Troszkę u mnie przeleżała, sama nie wiem dlaczego, jest przecież bardzo ładna. Będę częściej do niej wracała i starła się coś fajnego zrobić. Kwiatki z foamiranu wykonałam i tym razem sama.


Karteczkę z ptaszorkiem zgłaszam na wyzwanie na blogu The Scrappy Sketches :)

Mapka wygląda tak :)



Uściski Basia



23 komentarze:

  1. Nie mogę się napatrzeć na tą kartkę jest taka subtelna, bogata we wzory, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i delikatna. Świetnie zinterpretowałaś mapkę. Brawa za własnoręcznie zrobione kwiatuszki. Ja jakoś mało polubiłam się z foamiranem. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka Basiu, a jaka urocza buteleczka z koralikami :A)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna,dopasowane kolorki i forma-brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle delikatna i subtelna kompozycja Basiu, karteczka jest prześliczna i bardzo romantyczna. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, podziwiam samodzielnie wykonane kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa karteczka Ci wyszła i taka elegancka :)
    Pozdrawiam i zdrowia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak piękne niebieskości, kartka jest taka delikatna, lekka i "zwiewna", śliczności Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna karteczka Basiu i w kolorach, które bardzo lubię! ten akcent w postaci buteleczki fantastyczny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka bardzo subtelna i piękna! Takie lubię najbardziej.
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, prześliczna karteczka, bardzo delikatna i pełna uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory, piękne są te odcienie niebieskiego :) Ślicznie wykonana karteczka, bardzo gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna, taka delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję bardzo, tak się cieszę Waszymi słowami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka w pięknych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka! Ile ciekawych elementów! Dziękuję za udział w naszym styczniowym wyzwaniu The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna interpretacja mapki. Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu mapkowym The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna i taka hmmmmm 'zwiewna" .Dziękuję że bawisz się z nami na blogu The Scrappy Sketches. DT Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna karteczka, lubię takie połączenie kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń