czwartek, 12 grudnia 2019

To już rok ....

Witam Was bardzo ciepło w ten zimny grudniowy wieczór :)
Dzisiaj już ostatnie kartki świąteczne w tym roku, zostały rozesłane razem z życzeniami 
prosto z serca. Teraz trochę przerwy, skupiam się na przygotowaniach do świąt, do całej
magi i radości jakie niosą Święta Bożego Narodzenia.
Dzisiaj piszę siedemdziesiąty post 9 grudnia 2018 r. napisałam pierwszy. Teraz mija rok
w mojej blogowej społeczności. Bardzo szybko minął ten czas, ale warto było zacząć, poznałam
wirtualnie wiele wspaniałych osób, zobaczyłam przepiękne prace na Waszych blogach. Przeczytałam cudowne komentarze pod moimi pracami. Nawet nie wiecie ile dodają mi energii, chęci do tworzenia i do rozwijania swojej pasji. Dziękuję, że jesteście ze mną, zaglądacie i dzielicie się swoją energią, pozytywnym nastawieniem i dajecie wsparcie. :)
Ściskam Was bardzo, bardzo mocno i jeszcze raz DZIĘKUJĘ :)


Uściski, uściski blondi :)

31 komentarzy:

  1. Basiu jakie śliczne karteczki, najładniejsza ta druga z aniołkami :)
    Gratuluje roczku na blogu, to fajne miejsce gdzie można poznać na prawdę super ludzi. Bądź tu z nami jak najdłużej i oczarowuj nas swoimi pieknymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu dziękuję Ci bardzo, jest mi niezmiernie miło, ściskam mocno :)

      Usuń
  2. Blogoświat potrafi być magiczny i pełen dobrych fluidów. Ogromnie żałuję, że nie posłuchałam męża i nie zaczęłam chociaż czytać blogi, kiedy zostałam sama z dzieckiem w wielkim domu... zamiast depresji miałabym przyjazne dusze, które pomogłyby mi przetrwać ten jakże trudny dla mnie okres. Ogromnie się cieszę, że jesteś. Pamiętam, kiedy po raz pierwszy zajrzałam do Ciebie i zachwyciłam się twoimi pracami a Ty napisałaś, że dopiero zaczynasz tworzyć. Od początku jestem zauroczona twoimi pracami. To ja Ci bardzo dziękuję, że jesteś w blogosferze i pokazujesz nam swoje cudne prace :)
    Ściskam Cię bardzo, bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko masz rację, że czytając i oglądając inne blogi można poczytać ciekawe historie, interesujące nas tematy, zapomnieć chociaż na chwilę o trudach dnia codziennego. Patrząc na rożne prace, zdjęcia, pasje innych osób uśmiechamy się, czujemy odrobinę szczęścia. Życzę Ci dużo uśmiechu, radości i dziękuję za tak miłe słowa, jest mi ogromnie miło :) Odezwę się do Cibie na e-maila. Ściskam i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. piękne, ale ta z aniołkami mnie zauroczyła Grunt to dobra energia, oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, energia nie zawsze jest, ale pracuję nad tym, żeby mnie za często nie opuszczała. Martusiu pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Karteczki super i oczywiście gratuluję tego minionego roczku :) Niech kolejne lata będą jeszcze ciekawsze i pełne nowych inspiracji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko bardzo dziękuję, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Śliczne są te bombki Basieńko a moja najpiękniejsza:))) Jeszcze raz ślicznie Ci dziękuję.
    Za Tobą pierwszy roczek a ja mam nadzieję, że pozostaniesz z nami przez wiele kolejnych - życzę Ci tego z całego serducha. Cieszę się, że mogłam Cię poznać:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dziękuję Ci bardzo za ciepłe słowa, które zawsze kierujesz w moją stronę. Ja również bardzo się cieszę z poznania Ciebie, że mam możliwość patrzeć na Twoje piękne prace i czytać wspaniałe posty. Ściskam bardzo mocno :)

      Usuń
  6. Gratulacje Basiu, ale ten czas leci :) piekne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję serdecznie, przesyłam uściski :)

      Usuń
  7. Śliczne prace Basiu.:) Gratulacje z okazji rocznicy.:) Życzę wiele weny i kolejnych udanych lat w blogosferze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenko bardzo, bardzo dziękuję mam nadzieję, że kolejne lata będą również tak fajne jak ten rok w blogosferze z Wami :) Pozdrowienia i uściski :)

      Usuń
  8. Prześliczne kartki! Gratuluję wspaniałego i bardzo twórczy pierwszego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje!!! I oby tak dalej :)
    Karteczki są bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. To był wspaniały rok!! Lubię tu wpadać i podziwiać Twoje prace!!! Życzę następnych lat w blogosferze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo się cieszę, pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Piękne wszystkie prace.Prowadzę bloga już 9 lat nie pokaże jakie wtedy kartki robiłam bo się dopiero uczyłam a ty masz tylko rok i cuda nam pokazujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Elu moje początki też żadna rewelacja, bloga założyłam jak już co nieco wiedziałam o robieniu karetek, dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. I ja biegnę by pogratulować roku blogowania! A karteczki bardzo mi się podobają. Ta z aniołkami wpadła mi w oko. Pozdrawiam. Dziś mały odpoczynek a jutro od rana wracam do porządków i przygotowań świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko, gratuluję rocznicy blogowania. Mam nadzieję, że jeszcze długo będziesz nas cieszyć swoimi pracami.
    Cudowne są te karteczki, zwłaszcza shakery mi się podobają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu kochana dziękuję bardzo, miło czytać Twoje komentarze jak i również innych blogowych koleżanek, ściskam mocno :)

      Usuń
    2. Basiu, gratuluję rocznicy!a czas tak szybko biegnie...Cudne świąteczne bombki i karteczki.

      Usuń
  14. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadam ponownie z rewizytą i widzę, że będę częstym gościem. Twoje kartki są bardzo pomysłowe i urokliwe a jak mam się nauczyć je robić to musze podpatrywac. A Twoj blog jest pełen inspiracji. Pozdrawiam i życzę dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń