wtorek, 30 lipca 2019

18 lat mieć ...

Witajcie bardzo serdecznie :) 
Dzisiaj karteczka z kwiatami wykonanymi przeze mnie z foamiranu na 18 urodziny. 
Miała być stonowana z kwiatami, zrobiłam do tego jeszcze shaker :)
I tak się rozmarzyłam robiąc karteczkę jakby to było mieć znowu 18 lat ;) Zastanawiałam się czy chciałabym, czy nie? Myślę, że tak i nie, to co już przeżyłam nikt mi nie odbierze, a to co miałoby mnie spotkać, czy również byłoby ciekawe, zaskakujące i dobre dla mnie? Więc niech zostanie tak jak jest, ja już schodzę na ziemię do codzienności, która wcale nie jest zła i nudna :) 
Trzymajcie się ciepło :)


Moją pracę zgłaszam na wyzwania:

Na blogu artPiASKOWNiCA tematem są kwiaty


oraz na blog scrapandme :)


Pozdrawiam i ściskam blondi  :)

14 komentarzy:

  1. Cudny komplecik urodzinowy! Podobają mi się kwiaty i ten złoty słonik na szczęście. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bogata kompozycja Basiu, ogromnie mi się podoba. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, ta kartka jest po prostu wspaniała. Zachwyca mnie w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciało by się mieć znów tyle lat??? To był piękny czas ale wolę jednak dorosłe życie jakie mam choć no... może o 15 lat mniej. Karteczka świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe lata...pamiatka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, piękne kwiaty! zazdroszczę tej umiejętności. Moje pierwsze zajęły mi 3 dni i chyba długo ponownie się tego nie podejmę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, przepiękna kartka, a kwiaty są jej wspaniałą ozdobą.
    Chciałabym mieć 18 lat i rozum ten co dzisiaj:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje :) fiolety są fantastyczne :) przy okazji dziękuję za przyłączenie się do zabawy w Art-Piaskownicy :)
    Ja też nie chciałabym raczej mieć znów 18 lat ;) dobrze mi tak jak jest, w tym roku mam trzydziestkę, starzeję się :D siwych włosów mi przybywa, ale nawet mi to wszystko pasuje :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca Basiu :0 ja chciałabym mieć 18 , choć uważam że życie jest piekne w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka, taka na bogato!!! Dużo się w niej dzieje tak jak w życiu 18-latki.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna karteczka!!! Przepiękne kwiatuszki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka w ślicznych kolorach i te cudne kwiatuszki na niej...
    Czy chciałaby mieć znów 18 lat? Chyba nie, choć co prawda miałabym wtedy szansę dłużej pożyć, a co za tym idzie więcej wzorów wyhaftować, jednak dobrze mi jest z moim wiekiem i wolę iść do przodu niż się cofać.

    OdpowiedzUsuń