czwartek, 20 czerwca 2019

Na wesoło ...

Witam Was bardzo serdecznie i ciepło przy pięknej słonecznej pogodzie :)
Dzisiaj karteczka dla wesołej babki i na wesoło wykonana ;) 40 lat to jak dla mnie magiczny wiek, tak jakby coś się zaczynało i coś kończyło. Często zastanawiam się nad uciekającym czasem, upływem lat, pojawiającymi się zmarszczkami, ale dochodzę do wniosku, że trzeba cieszyć się każdym dniem, tym co się ma a przede wszystkim cieszyć się ludźmi, którzy są przy mnie i zawsze mają dobre słowo. Wspierają mnie i czuję dobrze bo wiem, że jestem kochana, a to jest najważniejsze :) Tak mnie dzisiaj wzięło na rozmyślania, uściski dla wszystkich :)


Pozdrawiam blondi :)

20 komentarzy:

  1. :) Zabawnie i oryginalnie, super kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna i z humorem kartka urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartka Basiu, a imienniczka moja rówieśniczka, też niespełna miesiąc temu miałam 40 urodziny. Masz rację, że to pewna granica, że pojawiają się różne przemyślenia. Serdeczności Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka dla młodej babeczki!
    Masz rację, trzeba cieszyć się każdym dni, a na upływ czasu nie mamy wpływu 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, ha, oryginalnie i zabawnie, tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkoszny ten facecik,świetna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, bardzo lubię pracę z humorem 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj to chyba dla przyjaciółki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka, Basiu, lubię kartki z humorkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zależy od punktu widzenia Basiu - jak miałam 40 lat to też tak rozmyślałam :)
    Kapitalna jest ta karteczka, zabawna i z fajnym tekstem - bardzo mi się podoba.
    Ściskam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna! super napis z mydłem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, kartka genialna!!!:))) No po prostu super!!!! Ten przystojniak w kieliszku jest boski, hihihi :)). Basiu, uważam podobnie jak Ty- trzeba cieszyć się życiem i doceniać to co mamy :). Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza i bardzo wesoła karteczka! Motto rewelacyjne! Cieszmy się dobrem wokoło i rozsiewajmy go wokoło. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka, na wesoło, z "jajem", pełna dobrej energii :) i do tego estetycznie i ślicznie skomponowana! :) też czasem myślę nad uciekającym czasem (u mnie lada moment będzie zmiana na "3" z przodu :)), i także uważam, że najważniejsze, żeby mieć wokół siebie fajnych ludzi i cieszyć się tym, co jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I mnie bardzo się podoba ta karteczka. 40 lat ...kiedy to było? Mój umysł ma wciąż 40 lat a ciało? co tam.....Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super i pięknie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartka ! Z humorem i pasja zrobiona :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha, ha! Świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocza kartka. Moja siostra kończy w tym roku 40 lat. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń